Perspektivbredbånd nede på Østerbro?
Fra : Henning

Dato : 09-02-08 12:47

Jeg har ikke kunnet komme på nettet via PB siden i går, fredag. Jeg
kan pinge gateway og dns-servere, men ikke andet?

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 09-02-08 15:52

On Sat, 09 Feb 2008 12:46:50 +0100, Henning <nej@tak.invalid> wrote:

>Jeg har ikke kunnet komme på nettet via PB siden i går, fredag. Jeg
>kan pinge gateway og dns-servere, men ikke andet?

Jeg havde samme problem i går eftermiddags startende ved 15-tiden. Hos
mig var det rene DNS problemer og efter et skift til OpenDNS var jeg
kørende igen. Har du prøvet at lave et opslag på DNS serverne? En ping
siger jo ikke meget om de rent faktisk virker.

/Jesper

Fra : Henning

Dato : 09-02-08 16:47

On Sat, 09 Feb 2008 15:51:39 +0100, Jesper Juul-Mortensen
<na@na.invalid> wrote:

> [...]
>kørende igen. Har du prøvet at lave et opslag på DNS serverne? En ping
>siger jo ikke meget om de rent faktisk virker.

Takker , det hjalp Jeg satte OpenDNS's ip 208.67.222.222 ind efter
PB's, nu er der hul igennem