Skærme
Fijala 3554
Radeon X800 GTO / 22 tommer Xerox
Fra : towli

Dato : 06-02-08 22:46

Hej

Jeg har købt en dejlig Xerox 22'' widescreen monitor og puttet den i DVI
porten på mit Radeon x800.
Når jeg starter op skriver den "no input signal" og der kommer først billede
når windows er klar (dvs ingen bios billede eller lign). Når den kommer op
skriver den "Digital RGB".

Hvorfor er der ikke noget billede under boot? Hvad kan jeg gøre ved det?

/T

Fra : towli

Dato : 07-02-08 17:08

I mit DVI kabel er der ikke "krydset" ben der til venstre, men kun et
vandret ben.
Når jeg læser "DVI connector PIN assignment" i manualet ser det ud som om
der skal være et kryds.
Kan det være årsagen?

/T