Fødselsdagsgave til pige der fylder 3 år
Fra : pinkfloydhomer@gmail~

Dato : 04-02-08 02:55

Er der nogen der har gode idéer til fødselsdagsgaver til en pige der
fylder 3 år i dag?

Hun er lige nu lidt mere til det vilde og aktive og legetøj der "kan"
noget (med batterier eller ej), end til det mere "passive" legetøj som
de traditionelle ponyer med lyserødt hår osv.

F.eks. vil hun gerne have en lille bil som hun selv kan køre i når hun
er udenfor, men hvor køber man sådan en?

Har I nogle gode idéer?

/David

Fra : Frøken Jensen

Dato : 04-02-08 10:54

On 04/02/08 10:54, in article
52601c32-5263-4252-ac5e-3d22b8020dd0@s37g2000prg.googlegroups.com,
"pinkfloydhomer@gmail.com" <pinkfloydhomer@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> F.eks. vil hun gerne have en lille bil som hun selv kan køre i når hun
> er udenfor, men hvor køber man sådan en?

Hej David.

Jeg plejer altid at kunne finde en god gave her:
www.gamleskole.dk

God fornøjelse :)

Fra : Frøken Jensen

Dato : 04-02-08 10:58

> [...]

> F.eks. vil hun gerne have en lille bil som hun selv kan køre i når hun
> er udenfor, men hvor køber man sådan en?

Hov, jeg overså at du vist skal bruge gaven i dag ?
Ja, så kan jeg nok ikke hjælpe, da du ikke skriver hvor du bor - og jeg
lukker og slukker nu da jeg skal ud ad døren, men håber du finder en god
gave.

Fra : Holst

Dato : 04-02-08 11:35

> [...]

> F.eks. vil hun gerne have en lille bil som hun selv kan køre i når hun
> er udenfor, men hvor køber man sådan en?

Gå i den nærmeste legetøjsbutik. Her finder du et stort udvalg af
forskelligt legetøj samtidig med, at du som oftest også finder et
personale, som kan vejlede dig.

Fra : pinkfloydhomer@gmail~

Dato : 04-02-08 04:02

On 4 Feb., 10:57, Frøken Jensen <cdjj...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Ja, så kan jeg nok ikke hjælpe, da du ikke skriver hvor du bor - og jeg
> lukker og slukker nu da jeg skal ud ad døren, men håber du finder en god

Hun har allerede fået nogle gaver i dag, men vi holder en større
fødselsdagsfest om nogle dage, og der kan hun så få flere gaver :) Så
det haster ikke _så_ meget, trods alt.

/David

Fra : F.hansen

Dato : 04-02-08 15:46

<pinkfloydhomer@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Den kan du få i funnyland, enggade 6 8700 Horsens

Nu ved jeg ikke hvor du bor så derfor er hjælpen sikkert heller ikke brugbar

Mvh Finn

Fra : Milla

Dato : 04-02-08 18:50

> [...]
>
> F.eks. vil hun gerne have en lille bil som hun selv kan køre i når hun
> er udenfor, men hvor køber man sådan en?

Hvad med noget motorisk legetøj? Jeg har brugt www.bornibalance.dk og
www.legeskab.dk

Mvh Milla