|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Træt af Sonofon Fra : Jesper
 | 
 Dato :  15-07-01 17:55
 | 
 |  | Lidt galde:
 
 Jeg er såååå træt af Sonofons kundeservice. Nu har jeg været i kø i 40
 minutter på deres såkaldt servicetelefon omkring et spørgsmål omkring min
 regning.
 
 Jeg sendte dem en pæn mail med spørgsmålet i tirsdag - intet svar!
 
 Jeg kontaktede dem torsdag - opgav efter 20 min. kø.
 
 Og så endelig 40 min. i kø i dag - så opgav jeg også!
 
 Nu sender jeg dem en mail om at regningen ikke bliver betalt før en
 konsulent ringer mig op!!!
 
 Jeg har bedt en anden operatør om at flytte mit nummer over til dem, men
 dette forsøger Sonofon også at trække i langdrag.
 
 Er der andre der er pissetrætte af Sonofon og deres elendige kundeservice.
 
 /Jesper
 
 
 
 
 |  |  | 
  Torben Christensen (15-07-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Torben Christensen
 | 
 Dato :  15-07-01 19:59
 | 
 |  | Mon ikke en mulig grund kunne være at de har mandskabsmangel her i
 sommerferie tiden.
 
 Alting gå jo lidt mere trægt i den her periode.
 
 
 --
 venligst
 
 Torben Christensen
 
 
 
 
 
 |  |  | 
  Lasse Rønlev (15-07-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lasse Rønlev
 | 
 Dato :  15-07-01 20:38
 | 
 |  | Hej NG!
 
 Det er min opfattelse, at det OVERHOVEDET ikke kun er i sommerferien, at den
 slags kan foregå hos Sonofon... Jeg vil mene, at de lider af
 kronisk-dårlig-service-syndromet i en særlig alvorlig grad...
 
 Har selv haft RIGTIGT mange problemer med dem, og kan kun bekræfte, at det
 tager meget lang tid for dem at få flyttet et telefonnummer til en anden
 udbyder...
 
 VH Lasse
 
 
 
 
 |  |  | 
   strid (15-07-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : strid
 | 
 Dato :  15-07-01 20:49
 | 
 |  | Jeg har også kun haft problemer med dem. De har flere gange sagt at min
 telefon som slukker når man presser et bestemt sted bare skulle have
 opdateret sin software så slukkede den ikke.. jeg mener det kræver ikke en
 stor supporter eller teknikker til at regne ud at den nok har knækket noget
 fysisk. Ellers så skulle de tilbagekalde deres software.
 
 De er årtier om at tage telefonen og deres butikker er lige så slemme. Jeg
 har skiftet til Worldonlines mobil og det virke perfekt.. jeg har intet
 problem og alle regninger er til tiden. jeg har haft fat i kundeservice 2
 gange og  begge gange var det kompente folk og jeg var igennem inden for 3
 min. De kan anbefales
 
 Strid
 
 
 
 
 |  |  | 
    Claus E Beyer (16-07-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Claus E Beyer
 | 
 Dato :  16-07-01 06:53
 | 
 |  | "strid" <strid@strid.dk> skrev i en meddelelse
 news:Bsm47.182$Qn.19126@news000.worldonline.dk...
 
 > Jeg har også kun haft problemer med dem. De har flere gange sagt at
 min
 > telefon som slukker når man presser et bestemt sted bare skulle have
 > opdateret sin software så slukkede den ikke.. jeg mener det kræver
 ikke en
 > stor supporter eller teknikker til at regne ud at den nok har
 knækket noget
 > fysisk. Ellers så skulle de tilbagekalde deres software.
 
 Det skulle vel aldrig være en Bosch Dual Com 738 der opfører sig på
 den måde? - Ellers en udmærket telefon, bortset fra disse problemer.
 
 Men når telefonen ikke virker, er det vel ikke Sonofon man skal
 henvende sig til, men til forhandleren hvor man har købt den?
 
 Claus
 
 
 
 
 
 |  |  | 
    Jens (17-07-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jens
 | 
 Dato :  17-07-01 13:27
 | 
 |  | 
 "strid" <strid@strid.dk> skrev i en meddelelse
 news:Bsm47.182$Qn.19126@news000.worldonline.dk...
 > Jeg har også kun haft problemer med dem. De har flere gange sagt at min
 > telefon som slukker når man presser et bestemt sted bare skulle have
 > opdateret sin software så slukkede den ikke.. jeg mener det kræver ikke en
 > stor supporter eller teknikker til at regne ud at den nok har knækket
 noget
 > fysisk. Ellers så skulle de tilbagekalde deres software.
 
 Hvad har det med sonofon at gøre ?
 
 
 
 
 
 
 
 |  |  | 
     strid (17-07-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : strid
 | 
 Dato :  17-07-01 17:54
 | 
 |  | måske at det var dem der ikke kunne finde ud af at supporte ? Jeg mener hvad
 er pointen i en support hvis de er mere clueless end en selv ?
 
 Strid
 "Jens" <jensa@djie.com> skrev i en meddelelse
 news:eaW47.1289$oH6.113777@news010.worldonline.dk...
 >
 > "strid" <strid@strid.dk> skrev i en meddelelse
 > news:Bsm47.182$Qn.19126@news000.worldonline.dk...
 > > Jeg har også kun haft problemer med dem. De har flere gange sagt at min
 > > telefon som slukker når man presser et bestemt sted bare skulle have
 > > opdateret sin software så slukkede den ikke.. jeg mener det kræver ikke
 en
 > > stor supporter eller teknikker til at regne ud at den nok har knækket
 > noget
 > > fysisk. Ellers så skulle de tilbagekalde deres software.
 >
 > Hvad har det med sonofon at gøre ?
 >
 >
 >
 >
 >
 
 
 
 
 |  |  | 
      Thomas Rasmussen (17-07-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas Rasmussen
 | 
 Dato :  17-07-01 18:35
 | 
 |  | >>>>> "strid" == strid  <strid@strid.dk> writes:
 
 strid> måske at det var dem der ikke kunne finde ud af at supporte ?
 strid> Jeg mener hvad er pointen i en support hvis de er mere
 strid> clueless end en selv ?
 
 Well er det mon ikke lidt svært for en kundesupport at kende til
 *alle* fejl ved de forskellige mobiltelefoner? De har sikkert en lang
 liste over hvad der er galt med de forskellige populære
 mobiltelefoner, men hvis den slukker ved mærkelige tryk, så er det en
 fejl som producenten sikkert kun kender, samt folk som måske har
 ligenetop den specifikke mobiltelefon. Desuden sker der faktisk ofte
 at flere forskellige versioner bliver sendt på gaden, men det er ikke
 lige sikkert man gør nogle opmærksomme på det.
 
 Og så er det vel som sådan ikke telefonselskabet man skal snakke
 med. Jeg ved godt at det nu er dem der sikkert har solgt
 mobiltelefonen.
 
 /Thomas
 
 --
 /"\  |  Human Knowledge Belongs To The World
 \ /  |  -- Milo Hoffman in "AntiTrust"
 x   |
 / \ <-- (ASCII Ribbon Campain against html emails and postings!)
 
 
 |  |  | 
   Tom A Jensen (15-07-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Tom A Jensen
 | 
 Dato :  15-07-01 22:10
 | 
 |  | 
 Lasse Rønlev <r@pc.dk> skrev i en news:9isrnf$cge$1@sunsite.dk...
 > Har selv haft RIGTIGT mange problemer med dem, og kan kun bekræfte, at
 det
 > tager meget lang tid for dem at få flyttet et telefonnummer til en anden
 > udbyder...
 > VH Lasse
 
 ------
 
 hej
 øhh ,den mulighed med at overflytte sit tlf nr til en anden udbyder har kun
 været i kraft i ca 14 dage ,hvordan kan du så skrive ( meget lang tid) .
 mvh
 tom jensen
 viborg
 
 
 
 
 
 |  |  | 
    Lasse Rønlev (15-07-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Lasse Rønlev
 | 
 Dato :  15-07-01 22:57
 | 
 |  | Det har tog 11 dage at få tilsendt en formular... Det synes jeg er lang tid,
 da det jo burde være en ren ekpeditionssag...
 Lasse
 "Tom A Jensen" <2fast4y@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
 news:3b52068d$0$362$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
 >
 > Lasse Rønlev <r@pc.dk> skrev i en news:9isrnf$cge$1@sunsite.dk...
 >  > Har selv haft RIGTIGT mange problemer med dem, og kan kun bekræfte, at
 > det
 > > tager meget lang tid for dem at få flyttet et telefonnummer til en anden
 > > udbyder...
 >  > VH Lasse
 >
 > ------
 >
 > hej
 > øhh ,den mulighed med at overflytte sit tlf nr til en anden udbyder har
 kun
 > været i kraft i ca 14 dage ,hvordan kan du så skrive ( meget lang tid) .
 > mvh
 > tom jensen
 > viborg
 >
 >
 >
 
 
 
 
 |  |  | 
     Jetpool (16-07-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jetpool
 | 
 Dato :  16-07-01 02:08
 | 
 |  | Jeg har selv Sonofon, har altid haft en god kundetjeneste, har sendt en mail
 til dem har jeg haft svar løbet af en uge, men de fleste ville jo nok ringe,
 og så er der kø allesteder, mere eller mindre, og mine regninger er kommet
 til tiden, og jeg har også haft ringet til dem og jeg ventede kun i 5
 minutter.
 
 Mvh
 Linda
 
 Lasse Rønlev <r@pc.dk> skrev i en
 nyhedsmeddelelse:9it3s0$37v$1@sunsite.dk...
 > Det har tog 11 dage at få tilsendt en formular... Det synes jeg er lang
 tid,
 > da det jo burde være en ren ekpeditionssag...
 > Lasse
 > "Tom A Jensen" <2fast4y@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
 > news:3b52068d$0$362$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
 > >
 > > Lasse Rønlev <r@pc.dk> skrev i en news:9isrnf$cge$1@sunsite.dk...
 > >  > Har selv haft RIGTIGT mange problemer med dem, og kan kun bekræfte,
 at
 > > det
 > > > tager meget lang tid for dem at få flyttet et telefonnummer til en
 anden
 > > > udbyder...
 > >  > VH Lasse
 > >
 > > ------
 > >
 > > hej
 > > øhh ,den mulighed med at overflytte sit tlf nr til en anden udbyder har
 > kun
 > > været i kraft i ca 14 dage ,hvordan kan du så skrive ( meget lang tid) .
 > > mvh
 > > tom jensen
 > > viborg
 > >
 > >
 > >
 >
 >
 
 
 
 
 |  |  | 
      Preben Kaas (16-07-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Preben Kaas
 | 
 Dato :  16-07-01 21:53
 | 
 |  | On Mon, 16 Jul 2001 03:08:19 +0200, "Jetpool"
 <buh2463@vip.cybercity.dk> wrote:
 
 >Jeg har selv Sonofon, har altid haft en god kundetjeneste, har sendt en mail
 >til dem har jeg haft svar løbet af en uge, men de fleste ville jo nok ringe,
 >og så er der kø allesteder, mere eller mindre, og mine regninger er kommet
 >til tiden, og jeg har også haft ringet til dem og jeg ventede kun i 5
 >minutter.
 >
 >Mvh
 >Linda
 >
 Også her.
 Jeg har kun godt at sige: hurtig, meget venlig og kompetent betjening.
 Har aldrig ventet i mere en 5-10 minutter.
 
 mvh
 Preben
 
 ved e-mail  fjern  xxxx
 
 
 |  |  | 
   Jens (17-07-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jens
 | 
 Dato :  17-07-01 13:26
 | 
 |  | 
 "Lasse Rønlev" <r@pc.dk> skrev i en meddelelse
 news:9isrnf$cge$1@sunsite.dk...
 > Hej NG!
 >
 > Det er min opfattelse, at det OVERHOVEDET ikke kun er i sommerferien, at
 den
 > slags kan foregå hos Sonofon... Jeg vil mene, at de lider af
 > kronisk-dårlig-service-syndromet i en særlig alvorlig grad...
 >
 > Har selv haft RIGTIGT mange problemer med dem
 
 hvilke problemer ?
 
 > og kan kun bekræfte, at det
 > tager meget lang tid for dem at få flyttet et telefonnummer til en anden
 > udbyder...
 
 det er vel ikke kun deres skyld ?
 
 
 
 
 
 
 |  |  | 
   Povl H. Pedersen (19-07-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Povl H. Pedersen
 | 
 Dato :  19-07-01 16:34
 | 
 |  | On Sun, 15 Jul 2001 21:37:42 +0200,
 Lasse Rønlev <r@pc.dk> wrote:
 >Hej NG!
 >
 >Det er min opfattelse, at det OVERHOVEDET ikke kun er i sommerferien, at den
 >slags kan foregå hos Sonofon... Jeg vil mene, at de lider af
 >kronisk-dårlig-service-syndromet i en særlig alvorlig grad...
 
 Jeg har aldrig ventet mere end 3 minutter på kundeservice.
 
 Jeg ved ikke om det betyder noget at jeg er erhvervskunde.
 
 --
 Povl H. Pedersen - I hate spam, and so does abuse@whitehouse.gov
 Position: N 56 09 37 - E 010 12 29
 
 
 |  |  | 
  Fischer (16-07-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Fischer
 | 
 Dato :  16-07-01 06:52
 | 
 |  | > Jeg er såååå træt af Sonofons kundeservice. Nu har jeg været i kø i 40
 > minutter på deres såkaldt servicetelefon omkring et spørgsmål omkring min
 > regning.
 
 De gange jeg har haft brug for kundeservice har jeg brugt mail. De har
 svaret rimeligt hurtigt, men jeg har heller ikke haft nogen hastesager.
 
 Når jeg alligevel skifter til Telmore er det pga.:
 1. Priserne
 og især:
 2. Sjoflofons sløve E-mail -> SMS service som de arrogant nægter at gøre
 noget ved!
 
 *Fischer
 
 
 
 
 
 |  |  | 
  Knud Berggreen (16-07-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Knud Berggreen
 | 
 Dato :  16-07-01 18:31
 | 
 |  | In <3b51ca92$0$13369$4d4eb98e@read.news.dk.uu.net>, on 07/15/2001
 at 06:55 PM, "Jesper" <jege@e-mail.dk> said:
 
 >Er der andre der er pissetrætte af Sonofon og deres elendige
 >kundeservice.
 
 Kundeservicen hos Sonofon ER elendig, hvilket også er erkendt af andre
 medarbejdere i Sonofon.
 
 Til gengæld så syntes jeg at der ydelse og dækning er blandt de bedste.
 
 /Knud
 
 
 
 
 
 
 
 |  |  | 
  www.CRAZYNIGHT.dk (22-07-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : www.CRAZYNIGHT.dk
 | 
 Dato :  22-07-01 09:43
 | 
 |  | 
 
            Hvordan HULEn kom du i kø? Jeg har flere gange forsøgt at ringe, og der er
 beskeden da altid "Alle linier optaget - prøv igen senere"......hvilket jeg
 synes er umådeligt skudt ved siden af. Et telefonselskab burde måske være
 det første til at have et prof. kø/svarsystem    :] Have a smiley day!
 Kenneth Lund Petersen
 70 22 72 99 | www.CRAZYNIGHT.dk  | Polterabends & firmaarrangementer
 75 85 33 39 | www.SPEAK2SPEAK.dk  | Speakerarkiv & lydproduktion
            
             |  |  | 
  Anders Bo Rasmussen (22-07-2001) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Anders Bo Rasmussen
 | 
 Dato :  22-07-01 13:55
 | 
 |  | 
 
            On Sun, 22 Jul 2001 10:43:09 +0200,
www.CRAZYNIGHT.dk  <kenneth@crazynight.dk> wrote:
 > Hvordan HULEn kom du i kø? Jeg har flere gange forsøgt at ringe, og der er
 > beskeden da altid "Alle linier optaget - prøv igen senere"......hvilket jeg
 > synes er umådeligt skudt ved siden af. Et telefonselskab burde måske være
 > det første til at have et prof. kø/svarsystem    Der er vel ikke flere pladser tilbage i køen, når du har ringet.
            
             |  |  | 
 |  |