Leje lokaler
Fra : Carl Jørgensen

Dato : 22-11-07 12:33

Hej
Jeg bor i et hus med privat og erhverv. Jeg bruger ikke selv erhverv, så det
har jeg lejet ud. Vi lavede lejekontrakt, her står bl.a husleje samt ved
lejeophør skal alt bringes i samme stand som overtaget. Han har nu lavet
mange ting om, har spurgt om lov ved enkelte ting ,det har jeg sagt ja til,
da jeg er intereseret i hans forretning går godt, hvis han skulle flytte
ville han jo bringe det hele tilbage. Da jeg har job som rejsende har han
fjernet de dyre ting når jeg var på rejse.
De første måneder arbejdede han i meget ,da han murer selv. Nu er
samarbejdet med hans partner ophørt og det udlejede ligner en byggeplads,
det ser ikke ud til han vil lave det færdig. Han har et hus vurderet til 1,1
mill men belånt til 1,5 mill.
Er der nogle som kan komme med gode råd.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 22-11-07 13:56

"Carl Jørgensen" <jorgensen_carl@hotmail.com> wrote in message

> Er der nogle som kan komme med gode råd.

Det lyder som om, du er bange for, at han (snart) vil opsige lejemålet /
ikke betale husleje og ikke bringe det tilbage til den oprindelige stand?

Det lyder mere som en sag for dk.videnskab.jura

hilsen
Uffe