3 bredbånd og trådløs router?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 02-02-08 13:47

Er der nogle der ved om man kan bruge andre trådløse routere til 3s
bredbånd - og nogle der kan give gode råd om valg af router?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 02-02-08 17:23

On Sat, 2 Feb 2008 13:46:41 +0100, .°o.O Thomas O.o°.
<flash4@it.invalid> wrote:

> Er der nogle der ved om man kan bruge andre trådløse routere til 3s
> bredbånd - og nogle der kan give gode råd om valg af router?

Man kan bruge en mindre Cisco-router med et 3G WIC. Det bliver dog
temmelig dyrt ift en typisk hjemme-router.

-A

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 02-02-08 18:04

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> skrev i meddelelsen

> Man kan bruge en mindre Cisco-router med et 3G WIC. Det bliver dog
> temmelig dyrt ift en typisk hjemme-router.

Prisen på den fra 3 er 1599,- så jeg tænkte nok, at det blev en del dyrere
end standard.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 03-02-08 13:07

".°o.O Thomas O.o°." <flash4@it.invalid> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der ved om man kan bruge andre trådløse routere til 3s
> bredbånd - og nogle der kan give gode råd om valg af router?

Har et par ZyWALL 2WGere ude at køre med et Sierra Aircard 850 kort. Det
kører ganske godt.

Det er vist noget med i de nye firmwares er der også support for de standard
kort 3 har - men det har jeg ikke prøvet

/Dennis

Fra : Anders Hansen

Dato : 04-02-08 15:40

Ellers kan man bruge en Draytek Vigor 2910. Virker fint hvis man ikke bruger
den til site-to-site-VPN ;)

Mvh

Anders Hansen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 05-02-08 22:04

"Anders Hansen" <anh@bygma.dk> skrev i en meddelelse
> Ellers kan man bruge en Draytek Vigor 2910. Virker fint hvis man ikke
> bruger den til site-to-site-VPN ;)

Det fungerer ihvertfald fint på en ZyXEL.
Dem jeg passer kører med en site-site vpn ind til bunkeren og det spiller
bare.

/Dennis