Vester Sottrup - Cybercity
Fra : Jesper

Dato : 29-01-08 21:07

Hej

Jeg skal snart til at flytte til Vester Sottrup, en by lige uden for
Sønderborg. Er der nogen som bor i byen som kan fortælle mig om der kan
leveres Cybercity ADSL i byen og om hvilke hastigheder man kan få.

Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-08 07:13

Jesper wrote:
> [...]

Kan CC ikke fortælle det ?

mvh Ebbe

Fra : Jesper

Dato : 31-01-08 01:47

> Kan CC ikke fortælle det ?
>
> mvh Ebbe

Nej det kan de desværre ikke, for de siger at de ikke kan finde adressen.

Jesper

Fra : Ole C

Dato : 31-01-08 02:05

Jesper skrev blandt andet:

> Nej det kan de desværre ikke, for de siger at de ikke kan finde
> adressen.

Ja, så skal du nok heller ikke regne med at kunne få ADSL fra dem!

--
vh
Ole C

Fra : Henning Wangerin

Dato : 31-01-08 23:44

On Tue, 29 Jan 2008 21:07:19 +0100, Jesper wrote:

> [...]
> Sønderborg. Er der nogen som bor i byen som kan fortælle mig om der kan
> leveres Cybercity ADSL i byen og om hvilke hastigheder man kan få.

Måske. Hvor flytter du hen (bare vejnavn)

Nogle steder går det måske med adsl, andre steder er der måske en mulighed
for fiber fra SE.

/Henning - som bor 5 km fra Vester Sottrup