Skærme
Fijala 3554
problemer med skærm
Fra : lars

Dato : 29-01-08 23:09

Hej eksperter

Jeg har for 3/4 år siden købt 2 stk 19 tommer Medion skærme fra aldi. De har
fungeret lækkert upåklageligt pånær de sidste måneder. skærmen slukker af
sig selv og hvæser . Hvis jeg slukker for skærmen og giver den lille pause
kan jeg tænde den igen efter 2 til 10 minutter . Det er sket efter jeg fik
ny computer med stort grafikkort men jeg er ikke sikker på om det har haft
noget at sige.

Nogle gange kan den stå tænt en hel dag andre gange blot efter 1 time eller
mere.

Jeg tænker på om der det kan skyldes støv indeni skærmen som kan lave varme
udvikling.?

hvad siger i andre

med venlig hilsen
lars.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-01-08 06:24

lars skriver:

> [...]
> ny computer med stort grafikkort men jeg er ikke sikker på om det har haft

Er det bege skærme ?

Er det på samme tid de dør ?

> [...]
> mere.
>
> Jeg tænker på om der det kan skyldes støv indeni skærmen som kan lave varme

Nej, støv og fladskærme er ikke noget problem.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : lars

Dato : 30-01-08 10:11

> Er det bege skærme ?

ja det er begge skærme som fejler symtomerne de er købt sammen i den aldi
forretning for 3 - 4 år siden

> Er det på samme tid de dør ?

Nej skærmene er tilsluttet hver deres computer og de er begge blot begyndt
at slukke uden varsel med en sydende lyd.

jeg oplevde lige at min skærm slukkede efter 10 minutter. jeg tror at de
er færdige.

hilsen lars