Skærme
Fijala 3554
ny skærm igen igen ;-)
Fra : the hansens

Dato : 28-01-08 16:30

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=377800 eller
http://www.edbpriser.dk/Products/listprices.asp?ID=394354

Jeg har ingen særlige krav til skærmen, men "spiller" rigtig meget
flightsim. Konen surfer,skriver og emailer, det er sådant i grove træk vi
bruger vores computer, men hvad ville i vælge??

Fra : J

Dato : 28-01-08 22:36

On Mon, 28 Jan 2008 16:29:46 +0100, "the hansens" <store@patter.dk>
wrote:

> [...]
>flightsim. Konen surfer,skriver og emailer, det er sådant i grove træk vi
>bruger vores computer, men hvad ville i vælge??

Det er 2 rigtig gode skærme med meget ens specifikationer. Det er TN
panel med kun 160 graders synsfelt (de bedre paneltyper som m-pva og
s-ips har 178). Samsungen har en grimmere fod end HP'en, og HP'en er
glossy, hvilket er moderne. Opløsningen er den samme. De har begge vga
+ dvi og er hdcp.

Hvis du skal have en skærm med bedre farveegenskaber til kritisk
fotobrug, så skal du op i 24" for at få en bedre panelstype, og ca.
3500. F.eks.
for nu at tage en billig een. Ellers ca. 4500 fra Dell f.eks. også i
24".

Check specifikationer på www.prad.de under Monitore, hersteller.

mvh

John

Fra : Kurt Lund

Dato : 30-01-08 13:34

"the hansens" <store@patter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> flightsim. Konen surfer,skriver og emailer, det er sådant i grove træk vi
> bruger vores computer, men hvad ville i vælge??

Hej
Jeg har Samsungen og den er god men skulle jeg vælge idag blev det HP'en den
er bedre, Bla. på grund af at den kan hæves og sænkes og bedre farver og
kontrast

Mvh
Kurt