Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
TFT skærm til Vista 64 bit ?
Fra : jesper

Dato : 25-01-08 08:44

Hej

Er der noget jeg skal være opmærsom på når jeg køber en 22 " tft skærm til
et vista 64 bit system.

Det er en skærm til spil så jeg har tænkt på en samsung 226 - den skulle
vist være god til spil.

Hilsen
Jesper

Fra : N_B_DK

Dato : 25-01-08 11:30

"jesper" <jpnono@nuinuit.dk> wrote in message
> Hej
>
> Er der noget jeg skal være opmærsom på når jeg køber en 22 " tft
> skærm til et vista 64 bit system.

Næ, en skærm er en skærm, valget af OS, ændrer ikke på det er en skærm
(sålænge skærmen har de korrekte fysiske stik/kabler)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 25-01-08 23:54

jesper wrote:

> Er der noget jeg skal være opmærsom på når jeg køber en 22 " tft
> skærm til et vista 64 bit system.

At grafikkortet kan slæbe sådan et 22" bæst. Har nemlig brændt næsen
på den finte.

mvh
Henning