Katte eller hundekostume til 5 årig pige
Fra : rondo

Dato : 23-01-08 02:35

Hej alle sammen,

min datter på 5 år vil meget gerne være kat eller hund til fastelavn.
Er der nogen, som ved, hvor jeg kan købe sådan et kostume? Vi bor på
Østerbro i København, så en butik i Kbh. ville være at foretrække :)

På forhånd tak,
Ronnie

Fra : Marianne

Dato : 23-01-08 17:24

"rondo" <newsnospam@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Der er en meget velassorteret butik meget tæt på Jagtvej 69. På Nørrebro.
den ligger 20-50 m længere mod Frederiksbergsiden

mvh
marianne

Fra : Brian K

Dato : 30-01-08 14:50

"Marianne" <handel@fjerndettelundbak.dk> skrev i en meddelelse

> Der er en meget velassorteret butik meget tæt på Jagtvej 69. På Nørrebro.
> den ligger 20-50 m længere mod Frederiksbergsiden

Hej

Har du et navn på butikken (åbningstider?)

mvh
brian

Fra : Marianne

Dato : 31-01-08 02:20

"Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Har du et navn på butikken (åbningstider?)
>
> mvh
> brian

Nej - det er bare at bevæge sig forbi.

Det er en lille butik, så jeg vil tro, den kører med alm. åbningstider

mvh
Marianne

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 31-01-08 14:24

Marianne skrev:
> "Brian K" <spam@noway.dk> skrev i en meddelelse

> Nej - det er bare at bevæge sig forbi.
>
> Det er en lille butik, så jeg vil tro, den kører med alm. åbningstider

Den hedder Fest&Farver, Jagtvej 59.

Venlig hilsen Dikte