Skærme
Fijala 3554
V: fladskærm
Fra : Nana Sørensen

Dato : 06-01-08 21:56

Hej gruppe...

Min veninde overvejer at sælge sin skærm, da hun har købt en bærbar. Nogle
der kan hjælpe ved at sige hvad sådan en er værd?

Den er ca. 2 år gammel, absolut ingen skader, ridser, pixelfejl og er i
perfekt stand. Der er den her:

http://www.pricerunner.dk/pi/25-157176/Skaerme/AOC-LM919-Produkt-Info

Hvad er en passende pris for den?

Mvh. Nana

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-01-08 22:07

"Nana Sørensen" skriver:

> Hvad er en passende pris for den?

500-750 kr.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Nu også med Renault elektronik som speciale.........

Fra : Nana Sørensen

Dato : 06-01-08 22:10

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> "Nana Sørensen" skriver:

> 500-750 kr.
>
> Klaus
> --

Det var godt nok ikke meget, når den ikke er ældre og har kostet så meget.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 06-01-08 22:18

"Nana Sørensen" <nana@sletdetherphobia.dk> writes:

> "Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message

> Det var godt nok ikke meget, når den ikke er ældre og har kostet så meget.

Ja, desværre. Balladen er, at IT udstyr falder mere i pris end biler,
pga den tekniske og økonomiske udvikling indenfor branchen.

F.eks koster AOC's LM929 (som jeg formoder er efterfølgeren til din
venindes LM919 skærm) 1800Kr fra ny af på edbpriser.dk og 19" skærme
fåes ned til ca 1300Kr idag - det presser yderligere prisen.

Kai

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-01-08 22:24

"Nana Sørensen" skriver:

> Det var godt nok ikke meget, når den ikke er ældre og har kostet så meget.

Det er et godt bud. Skærmen har trods alt en begrænset opløsning og
nyere skærme (som sikkert også er bedre) fås til "ingen penge" med 2 års
"garanti".