Skærme
Fijala 3554
Ny skærm til fotoredigering/visning
Fra : Brian Østergård

Dato : 23-12-07 22:03

Hej

Min elskede 22" Samsung Syncmaster 1100DF valgte at lægge sig til at dø her
til aften, så nu skal der findes en ny.

Jeg sværger til CRT-skærme men det ser ikke ud til at man kan få noget
ordentlig i den genre mere ?

Hvad kan i anbefale at jeg kaster mig ud i at købe, krav er.:

Skal mest bruges til photoshop
20-24"
Skal kunne vise sort og også være god til gråtoner

Er det noget LaCie jeg skal kigge på eller findes der noget til knap så
voldsom en pris som er godt ?

På forhånd tak for inputs.

Brian :ø)

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-07 23:57

> [...]
>
> Skal mest bruges til photoshop
> 20-24"
> Skal kunne vise sort og også være god til gråtoner

Hvad med en HP w2207h.

Har selv sådan en.

-----------
mvh kimila

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-12-07 23:59

"Brian Østergård" skriver:

> Skal mest bruges til photoshop
> 20-24"
> Skal kunne vise sort og også være god til gråtoner

Jeg stod i næsten samme problematik, men gamer også lidt, så jeg endte
ud med en ViewSonic VX2025wm her for et halvt års tid siden.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe
Nu også med Renault elektronik som speciale.........

Fra : Brian Østergård

Dato : 25-12-07 18:44

> [...]
> http://home6.inet.tele.dk/moppe
> Nu også med Renault elektronik som speciale.........

Tak for inputs.

Nu er det i mellemtiden lykkedes mig at finde en HSP-trafo til den gamle så
i første omgang forsøger jeg en reparation.
Skulle det glippe så vil jeg kigge på de 2 i har foreslået.

Brian :ø)