Skærme
Fijala 3554
Lynkobling (VGA) - findes det?
Fra : Lars

Dato : 12-12-07 19:20

Hej

Jeg skal have en lidt større skæm, jeg kan bruge hjemme sammen med min
12" Thinkpad notebook.

Da jeg gerne vil slippe for at skulle skrue VGA-stikket af og på hele
tiden (2 gange dagligt) tænkte jeg på, om der ikke fandtes en eller
"lynkobling" så man slap for den traditionelle forbindelse med de to skruer?

Jeg er klar over, at den oplagte løsning er en dockingstation, men jeg
er p.t. lidt for næring til at brænde 1.200 kr. af på en dockingstation
- vil hellere bruge dem på en bedre/større skærm

Lars

Fra : Akadut

Dato : 12-12-07 20:23

"Lars" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> p.t. lidt for næring til at brænde 1.200 kr. af på en dockingstation - vil
> hellere bruge dem på en bedre/større skærm

Skruerne skal med, fordi der er plus i den ene og minus i den anden.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-12-07 20:28

Akadut skriver:

> Skruerne skal med, fordi der er plus i den ene og minus i den anden.

Øøøøhhhhhhhh - manglede der ikke en smiley her ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Akadut

Dato : 12-12-07 21:07

> Akadut skriver:

> Øøøøhhhhhhhh - manglede der ikke en smiley her ?

Jo.

Fra : Lars

Dato : 13-12-07 19:16

Akadut skrev:
> "Lars" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Skruerne skal med, fordi der er plus i den ene og minus i den anden.

Bøsserøv

Fra : Hans

Dato : 12-12-07 22:30

> [...]
> tiden (2 gange dagligt) tænkte jeg på, om der ikke fandtes en eller
> "lynkobling" så man slap for den traditionelle forbindelse med de to

Ikke forstået - hvorfor overhovedet skrue den fast?

Fra : Madsen58

Dato : 13-12-07 11:25

> [...]
> tiden (2 gange dagligt) tænkte jeg på, om der ikke fandtes en eller
> "lynkobling" så man slap for den traditionelle forbindelse med de to

2 gande dagligt giver 730 gange på 1 år, det er mere end mange stik
fabrikanter lover at deres stik kan klare(før guldet er slidt af stik benene
og der bliver dårlige forbindelser).
En udskiftning af dit stik i den bærbare tør jeg ikke sige hvad koster.

Data over en tilfældigt valgt stik fabrikant:
http://portal.fciconnect.com/portal/page/portal/FcicntPublic/Product_Type?appname=catLanding

Durability (Plating - Mating cycles) Hi Perf (>500 Mating Cycles)

--
Madsen

Fra : Lars

Dato : 13-12-07 19:18

Madsen58 skrev:

> [...]
>
> Durability (Plating - Mating cycles) Hi Perf (>500 Mating Cycles)

Tak for svar

vh
Lars

Fra : Martin Petersen

Dato : 14-12-07 13:31

> [...]
> p.t. lidt for næring til at brænde 1.200 kr. af på en dockingstation - vil
> hellere bruge dem på en bedre/større skærm

Hvilken bærbar? Jeg har en dockingstation liggende der passer til T30. Ved
ikke om den er kompatibel med andre.

- Martin

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 19-12-07 11:49

"Martin Petersen" <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse
> "Lars" <jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilken bærbar? Jeg har en dockingstation liggende der passer til T30. Ved
> ikke om den er kompatibel med andre.

12" det lugter af en Xserie

/Dennis