TDC - 50 mbit/s til 549 kr
Fra : Sune

Dato : 20-01-08 23:36

Nederst på
http://epn.dk/teknologi/internet/article1237876.ece

Må være VDSL2.

Mvh
Sune

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 21-01-08 11:13

Sune wrote:
> Må være VDSL2.

Jeps: http://epn.dk/teknologi/internet/article1238297.ece

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-01-08 12:52

Sune <april2007@tdcadslw.dk> crashed Echelon writing
news:r3j7p3l3ng7ktqij85p01r57qoppmnfquf@4ax.com:

> Må være VDSL2.

Det er det osse
http://shor.ter.dk/505599594 (TDC BSA Brochure)

Selvom det højeste bliver 50/2Mbit linje, tror jeg for mit eget vedkommende
jeg ville vælge en 20/20 hvis det kommer på som produkt.

--
Bjarke Andersen

Fra : Flemming

Dato : 21-01-08 17:51

Bjarke Andersen skrev:

> Det er det osse
> http://shor.ter.dk/505599594 (TDC BSA Brochure)
>
> Selvom det højeste bliver 50/2Mbit linje, tror jeg for mit eget vedkommende
> jeg ville vælge en 20/20 hvis det kommer på som produkt.

Nogle der ved noget om hvor langt de forskællige hastigheder ca. kan række ?

--
Mvh. Flemming

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 21-01-08 22:52

On 21 Jan 2008 11:51:40 GMT, Bjarke Andersen
<bjarke.andersen@gmail.com> wrote:

> Selvom det højeste bliver 50/2Mbit linje, tror jeg for mit eget
> vedkommende jeg ville vælge en 20/20 hvis det kommer på som produkt.

Jeg kan vel snart (engang) få lidt i den fiber, jeg selv har gravet
ned for DONG, og så skal i hvert fald have 25/25. Det er upstream, der
er problemet nu.

-A

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-01-08 07:40

Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> crashed Echelon writing

> Jeg kan vel snart (engang) få lidt i den fiber, jeg selv har gravet
> ned for DONG, og så skal i hvert fald have 25/25. Det er upstream, der
> er problemet nu.

Hvis bare bestyrelsen ville godkende Dongs tilbud, så gad jeg ikke bekymre
mig om DSL mere.

--
Bjarke Andersen

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 21-01-08 13:55

Sune skrev:
> Nederst på
> http://epn.dk/teknologi/internet/article1237876.ece
>
> Må være VDSL2.
>
> Mvh
> Sune
http://netnyt.tdconline.dk/publish.php?id=15305

Thore

Fra : Lars Knudsen

Dato : 21-01-08 18:51

On Mon, 21 Jan 2008 17:50:49 +0100, Flemming wrote:

> Nogle der ved noget om hvor langt de forskællige hastigheder ca. kan
> række ?

1 km ved 50 mbit. Se <http://en.wikipedia.org/wiki/
Very_High_Speed_Digital_Subscriber_Line_2>

Fra : Flemming

Dato : 21-01-08 23:17

"Sune" <april2007@tdcadslw.dk> skrev i en meddelelse

> Nederst på
> http://epn.dk/teknologi/internet/article1237876.ece
>
> Må være VDSL2.
>
> Mvh
> Sune

Uha da da!! - sikke en ballade der bliver når det viser sig, at hastigheden
bliver væsentlig reduceret, hvis man ikke lige bor overfor centralen.
Det bliver skægt at følge det kommende tuderi her i grupperne.

Mvh. Flemming

Fra : bassen.se@hotmail.co~

Dato : 23-01-08 05:23

On 21 Jan., 23:16, "Flemming" <bo...@sol.dk> wrote:

> [...]
> bliver væsentlig reduceret, hvis man ikke lige bor overfor centralen.
> Det bliver skægt at følge det kommende tuderi her i grupperne.

Ja og det vil man se i høj grad og ikke kun i denne gruppe... Bare kig
på de 24/2 Mbit/s forbindelser diverse udbydere tilbyder... De siger
"op til" da de godt ved at det sjældent at man sidder på mere end
12-14 Mbit/s. i dl og 1 Mbit/s ul, hvis man ikke lige er nabo til
centralen... Man skal seføli betale for 24/2 Mbit/s ;)

Jeg er super glad for at vi har ComX (fiber) hos os.. Jeg sidder på en
garanteret 25/25 for 350 kr om måneden... Der ingen slinger i valsen
der... Overvejer deres 40/40 men ved ik helt om konen er enig ;)

Fra : Flemming

Dato : 23-01-08 22:55

<bassen.se@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

garanteret 25/25 for 350 kr om måneden... Der ingen slinger i valsen
der... Overvejer deres 40/40 men ved ik helt om konen er enig ;)

---------------------------------------

Sidder også på 25/25 Mbit. billigt fra Dansk Bredbånd, vil da gerne have
noget hurtigere, men er ikke sikker på at internettet - så er hurtigt
nok.
Det er yderst sjældent at det kommer op og spille på fuld drøn.
Ved P2P - kan jeg hvis pgl. torrent er sulten nok, "levere" med 3 mbyte i
sekundet .

Mvh. Flemming

Fra : N/A

Dato : 07-02-08 16:29

Fra : bassen.se@hotmail.co~

Dato : 06-02-08 02:10

On 29 Jan., 15:19, "\(TDC\)" <(tidligere)@tdc.dk> wrote:
> Hej
>
> Jeg bestilte 50 mbit d. 21 januar og har lige snakket med Hotline fordi jeg
> ikke havde modtaget det ny modem endnu
>
> Jeg fik at vide at jeg ville få det d 5 feb. og at der skulle tekniker besøg
> til (og han vil så have modemet med til mig)
>
> Er der nogen som ved hvad grunden er til dette at tekniker skal ud igen?
>
> Er der fordi at der skal bruges flere kabler for at få det (der har
> tidligere være 6-7 andre i huset som havde telefon så der skulle være
> mulighed for at der stadig er nogle kabler som har ubrudt forbindelse til
> [...]

Jeg er spændt på at høre din reelle dl hastighed... samt din upload :)

Fra : \(TDC\)

Dato : 07-02-08 16:29

Desværre, Jeg fik det IKKE

Den 1. feb. fik jeg ellers en SMS med at de ville komme den 5 feb.
Så jeg tog fri fra arbejde.. tirsdag kl 1420 ringede jeg så til kundeservice
for at være helt sikker på besøg..

"Jamen vi har da sendt et afslag* i fredags - har du ikke modtaget det???"

Jeg fik først afslaget med posten onsdag.

Men til gengæld fik jeg at vide at TDC har allokeret 1 mia kr til opsætte
fremskudte DSLAM´er i 2008, og da jeg fra mit hus kan se over til den
kommende placering (ca 100m) skulle der jo nok være en god chance for at jeg
snart får det

* :
- Jeg har 20/1 i forvejen
- ca 800 m kabellængde (målt i Fas/Columbus) til centralen (og ca 150 når
der kommer fremskudt DSLAM)
- De havde ikke monteret VDSL2 udstyr på min central endnu
- TDC mener ikke at den kunne trække de minimum 25/2 som de skal garantere
ved 50 mbit