Rabat på barnevogn? (Emmaljunga)
Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 12-01-08 02:33

Er der nogen herfra der har kendskab til om det er muligt at forhandle sig
til lidt rabat på en Emmaljunga big star supreme?

Babysam giver vel de 5% bonus på Falck småbørnskortet, men en kontantrabat
her og nu er absolut at foretrække.

Kenn H. Jensen

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 12-01-08 03:04

Kenn H. Jensen wrote:
> [...]
>
> Babysam giver vel de 5% bonus på Falck småbørnskortet, men en
> kontantrabat her og nu er absolut at foretrække.

aner ikke om de giver rabat på Emaljunga... jeg kan i hvert fald fortælle at
der intet rabat gives på selve Oddervognene, men "kun" på tilbehør osv...
Det er undersøgt i forbindelse med nyligt indkøbt vogn...

Ønskebørn - som kæde - har ingen rabataftaler med nogen, men jeg mener at
enkelte Ønskebørn butikker har lavet rabatordninger...

Rasmus

Fra : Michael Petersen

Dato : 12-01-08 23:13

Rasmus M. Jensen skrev:

> [...]
>
> Ønskebørn - som kæde - har ingen rabataftaler med nogen, men jeg mener at
> enkelte Ønskebørn butikker har lavet rabatordninger...

Prøv at høre hos Danmarks Barnevogne/Danmarks Børn. Der fik vi en rigtig
god "pakke pris" på Emaljunga barnevogn da vi købt for nu snart 4 år
siden. Servicen var rigtig god selv om de ikke har så store flotte
udstillingslokaler og man skal ofte vente på en ekspedient.

Taget fra degulesider.dk:

Danmarks Barnevogne
Afdelinger:
Danmarks Barnevogne ApS
Amagerbrogade 2
2300 København S

Danmarks Børn
Hvidovrevej 328
2650 Hvidovre
Tlf. 36780220

Stort udvalg i barnevogne, klapvogne, barnesenge, pusleborde, autostole
og sikkerhedsudstyr.
Det bedste til Danmarks billige priser.

Betalingsmuligheder
Dankort

Åbningstider
mandag-fredag 10:00 - 17:30
lørdag 10:00 - 13:00

/Michael

Fra : me and me

Dato : 19-01-08 22:29

generelt hold dig fra Emmaen - det er en værre gang lort.

De hænger umådelig hurtigt, bliver løse osv.

En trille eller Basson har langt de fleste af funktionerne som en Emma har !
Og langt billigere.

"Kenn H. Jensen" <find_mailadressen_paa@www.multi-max.dk> skrev i
meddelelsen news:a6875$478818bc$55181a70$27599@news.arrownet.dk...

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 19-01-08 23:26

me and me wrote:
> generelt hold dig fra Emmaen - det er en værre gang lort.
>
> De hænger umådelig hurtigt, bliver løse osv.
>
> En trille eller Basson har langt de fleste af funktionerne som en
> Emma har ! Og langt billigere.

har en kusine der vildt har fortrudt deres "basson"... aaaalt for stor og
skrumlet...
er vist lidt "misundelige" på vores nye Odder...

Rasmus

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 19-01-08 23:30

"me and me" skrev i meddelelsen

> generelt hold dig fra Emmaen - det er en værre gang lort.
>
> De hænger umådelig hurtigt, bliver løse osv.

Det er en holdning nogle har. Men der er også mange der er godt tilfredse,
ellers solgte de ikke så mange vogne. Jeg er udemærket klar over at f.eks.
Basson som du også nævner er en stærkere vogn, hvis man f.eks skal have
søskendesæde på eller den bliver belastet skævt på anden vis.

Fruen i huset har en dårlig skulder (er opereret uden held), og Emmaen er en
af de få barnevogne hun har haft nemt ved at manøvrere med pga. bl.a.
vægten. Nu har hun godkendt den, så bliver det sådan en

> En trille eller Basson har langt de fleste af funktionerne som en
> Emma har ! Og langt billigere.

Hvis der ikke skulle tages hensyn til fruens dårlige skulder, så har jeg set
mig lun på en BassonBaby Marco, set på tilbud til 2499,-

Kenn H. Jensen

Fra : me and me

Dato : 20-01-08 08:59

"Kenn H. Jensen" <find_mailadressen_paa@www.multi-max.dk> skrev i
meddelelsen news:46b02$47927a01$55181a70$2455@news.arrownet.dk...
> [...]
>
> Hvis der ikke skulle tages hensyn til fruens dårlige skulder, så har jeg
> set mig lun på en BassonBaby Marco, set på tilbud til 2499,-

Ja jeg ville i hvert fald personligt gå langt ude om en Emma ! Også fordi
den ikke er understøttet i barnevognskassen hele vejen rundt, som fx en
Odder eller mange andre vogne er.

Vognen fra Bilka er faktisk en let vogn også, og den ligger også i klasse A
og klarer sig godt i test.