Links til førfødsels sider
Fra : Sophus Vørsing \(267~

Dato : 07-01-08 03:13

Kære gruppe,

Jeg har bl.a. her i gruppen fundet en masse online shops med ting til børn
m.v.

Har i også nogle gode link til førfødsels sider eller andre generelle sider?

Jeg har selv bookmarked følgende sider:

www.giftlinien.dk
www.sundhedsoplysning.dk
www.tryggabarn.nu
www.codanbarn.dk
www.taenk.dk
www.forbrugerraadet.dk
www.sundhedsstyrelsen.dk
www.sik.dk

men det kunne godt være at i kender andre gode sider?

Jeg har også hørt at man med fordel kan tilmelde sig til liberoklubben, er
der andre i kender?

Mvh Sophus

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 07-01-08 09:18

Sophus Vørsing (2670) skrev:
> [...]
> m.v.
>
> Har i også nogle gode link til førfødsels sider eller andre generelle sider?

Jeg kan varmt anbefale http://www.fogf.dk/ - både før og efter fødslen.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Sophus Vørsing \(267~

Dato : 08-01-08 11:36