TDC tilbud på 4Mbit
Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 14-01-08 11:58

Er det ikke for dårligt at TDC nu igen er ude med tilbud til nye kunder
med en pris der er 115 kr. billigere end nuværende kunder (og det er
ikke en tilbudspris men fast)

JJ

Fra : Hauge

Dato : 14-01-08 17:17

Jørgen Jørgensen wrote:
> Er det ikke for dårligt at TDC nu igen er ude med tilbud til nye
> kunder med en pris der er 115 kr. billigere end nuværende kunder (og
> det er ikke en tilbudspris men fast)

Du kan da bare som gammel kunde bestille igen, så får du til den nye..
Den nemmeste måde er at ringe til kundeservice, da det jo reelt er en
nedlægning -> oprettelse der skal til. Men det er nemmere via kundeservice,
end på nettet.

Mvh Hauge

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 16-01-08 17:41

Hauge wrote:

> [...]
> Den nemmeste måde er at ringe til kundeservice, da det jo reelt er en
> nedlægning -> oprettelse der skal til. Men det er nemmere via

i følge deres hjemmeside må man ikke have været kunde i 3 måneder for at
benytte tilbuddet... sååee...

Rasmus

Fra : Hauge

Dato : 16-01-08 18:06

Hej
Rasmus M. Jensen wrote:
> i følge deres hjemmeside må man ikke have været kunde i 3 måneder for
> at benytte tilbuddet... sååee...

Tjaeh, så er det jo reelt heller ikke en ny pris, men en pris som *nye*
kunder kan få i en periode. Så der er alligevel ikke noget at tude over for
trådstarteren.
Jeg bliver heller ikke sur når min nabo kan få 3 måneders avis for det
samme, som jeg betaler for 3 uger...

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-08 12:59

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Tjaeh, så er det jo reelt heller ikke en ny pris, men en pris som *nye*
> kunder kan få i en periode. Så der er alligevel ikke noget at tude over
> for trådstarteren.

Nej det er en fast pris/hastighed for nye kunder.

--
mvh kajo

Fra : MN

Dato : 14-01-08 17:19

"Jørgen Jørgensen" <jejoe@sol.dk> skrev i meddelelsen
> Er det ikke for dårligt at TDC nu igen er ude med tilbud til nye kunder
> med en pris der er 115 kr. billigere end nuværende kunder (og det er ikke
> en tilbudspris men fast)

Og er det samme upload som du har?

MN

Fra : Per

Dato : 15-01-08 11:53

Jo, TDC er nogle slyngler, som ikke har en skid styr på deres aftaler.

Jeg havde 10/1 Mbit, som jeg gav 559,- for. Tilfældigt opdagede jeg så en
dag på deres hjemmeside at 20/1Mbit koster 494,-. Altså betalte jeg mere for
den halve download hastighed! Da jeg ringede ind sagde de at min forbindelse
ikke eksisterede mere og jeg fik den da også ændret. Men havde jeg ikke selv
henvendt mig var der ikke sket noget.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-01-08 12:23

Per skrev:

> Jo, TDC er nogle slyngler, som ikke har en skid styr på deres aftaler.

> Jeg havde 10/1 Mbit, som jeg gav 559,- for.

Var det ikke aftalt?

--
Bertel

Fra : Rado

Dato : 17-01-08 02:18

On Tue, 15 Jan 2008 12:22:41 +0100, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Var det ikke aftalt?

Når TDC laver generelle prisnedsættelser så justerer de normalt selv
automatisk folks aftaler til de nye priser. I det her tilfælde kostede
10 og 20 Mbit oprindeligt det samme, de fjerner så 10 Mbit og sætter
prisen ned på 20 (også hos dem der har det i forvejen), men ikke på
10. Det hænger ikke sammen.

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-01-08 04:22

Rado skrev:

> Det hænger ikke sammen.

Kunden fik hvad der var aftalt.

TDC har styr på deres aftaler.

--
Bertel

Fra : Bobsen

Dato : 16-01-08 19:28

Damn, me too. I had been trying the 20 Mbit until March for free but
changed my connection to the 20 just to save the extra 65 kroner...
Thanks,
Bobsen

Fra : Rado

Dato : 17-01-08 02:15

> [...]

>ikke eksisterede mere og jeg fik den da også ændret. Men havde jeg ikke selv

Jeg har oplevet præcis det samme.