Barsel på deltid
Fra : Iben Holst

Dato : 28-12-07 10:13

Hej,

Man kan jo i sin barsel starte op delvist på sit job igen og holde barsel
for resten.

Er der nogen af jer der ved om det også kan lade sig gøre hvis man intet job
har?

Jeg er lige landet i en meget mærkværdig og rodet situation hvor jeg faktisk
har både arbejde, barsel og er ledig og det er en lang historie jeg skal
forskåne jer for.

Alle kommunens kontorer er lukket i dag, så nu vil jeg lige høre herinde...
Jeg går ikke ud fra at man både kan have fuld barsel og en dagplejeplads
samtidig (?). Man kan have dagplejeplads når man er startet delvist på job.
Men er der også noget der hedder at man kan have en delvis barsel, uden
delvist job ved siden af, så man kan bevare dagplejepladsen som vi har fået?

Iben