sp omkring scan med AVG
Fra : Niels

Dato : 10-12-07 18:02

I et stykke tid har AVG kommet med beskeden mens den scanner : File:kernel
32 dll Result: Change og så hvor den ligger. den gør det med 4 filer som
alle ligger i system 32 mappen.
Hvad skal jeg gøre ved det, den kommer jo ikke med advarsler bagefter ?

MvH Niels

Fra : Ole C

Dato : 10-12-07 18:36

Niels skrev blandt andet:

> [...]
> med 4 filer som alle ligger i system 32 mappen.
> Hvad skal jeg gøre ved det, den kommer jo ikke med advarsler bagefter

Du kan nok læse om det her i AVG's forum:
http://forum.grisoft.cz/freeforum/
- og så vidt jeg husker er der en helt naturlig forklaring på
fænomenet.

--
vh
Ole C

Fra : Niels

Dato : 10-12-07 19:21

> Du kan nok læse om det her i AVG's forum:
> http://forum.grisoft.cz/freeforum/
> - og så vidt jeg husker er der en helt naturlig forklaring på fænomenet.

ja self ...mange takker

Fra : Ole C

Dato : 10-12-07 22:50

Niels skrev blandt andet: