Vista x64 og Acronis TrueImage
Fra : Morten

Dato : 07-12-07 15:50

Hej

Jeg har installeret Vista Ultimate x64 på min PC og ønsker at lave et
image/backup og en kloning til en anden harddisk, således at ALT
(operativsystem, indstillinger, øvrig software osv.) kopieres fra harddisk 1
(SATA) til harddisk 2 (SCSI).

Jeg er blevet anbefalet at benytte Acronis TrueImage til formålet og håber
således at dette program virker med Vista x64 (kan i brkræfte)?

Jeg vil som sagt også meget gerne lave en stor image-fil med operativsystem,
indstillinger, software osv. Men det ser ud til at der er ca. 40 GB data at
lave backup af. Jeg har ikke tidligere prøvet den slags, så jeg håber at
kunne få nogle gode råd her. Vil det f.eks. være muligt at opdele dette
image og brænde det ud på x-antal DVD'er og vil man så kunne indlæse det
hele fra disse DVD'er næste gang man vil lave en "frisk"
installation/formatering; altså indlæse dem som en "serie" DVD 1 -> DVD 2 ->
DVD 3 osv.?

På forhånd tak.

Mvh
Morten

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 07-12-07 15:58

"Morten" <munk_jensen@FJERNyahoo.dk> crashed Echelon writing

> Jeg er blevet anbefalet at benytte Acronis TrueImage til formålet og
> håber således at dette program virker med Vista x64 (kan i brkræfte)?

Hvis du kigger på Acronis' hjemmeside vil du se Vista er understøttet.

--
Bjarke Andersen