Firewall - Securepoint Personal Firewall/V~
Fra : Jesper

Dato : 22-11-07 16:37

Hej.

Jeg hr følgende 2 antivirusprogrammer: AVG og Avast. Eneste årsag til at jeg
p.t. har 2 antivirus programmer er, at jeg netop har installeret Avast og
lige ville se hvordan det virker, før jeg evt. afinstallerer AVG.

Jeg har fundet denne firewall på PC Worlds hjemmeside: Securepoint Personal
Firewall/VPN 3.6

Har I nogen erfaring med den firewall? Er den bedre end Windows egen
firewall eller er den nok?

Kan jeg være sikker på, at programmet ikke indenholder "snavs", når jeg
downloader det - (Har PC World tjekket det?)

Jeg venter spændt på nogle inputs.

mvh

Jesper

Fra : N/A

Dato : 25-11-07 12:39

Fra : Jesper

Dato : 25-11-07 12:39

> Ikke jeg, men du kan læse 21 brugeres kommentarer her:
> http://www.download.com/Securepoint-Personal-Firewall-VPN-Client/3000-10435_4-10296639.html?tag=lst-4

> Is XP Firewall Safe? Here Are The Issues:
> http://www.guard-privacy-and-online-security.com/is-xp-firewall-safe.html
>
> John

Jeg takker for hjælpen.

Mvh