Abonnement på PC-cillin. Betaler jeg
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 18-11-07 20:59

Jeg har netop købt en ny PC, med Windows XP.

Og købt en opdatering af min antivirus, Trend Micro PC-cillin.

Jeg havde en "gammel" version af programmet, på min gamle PC med Windows
98.
Som jeg fandt ud af ikke blev opdateret til Windows 98, og derfor ikke
forlængede ved udløb i marts 2007.

Jeg har nu købt 2 års opdatering for min nye PC.
699 kr, via deres hjemmeside.
Men programmet melder at abonnementet udløber 10/11 2008. Dvs. om 1 år.

Derfor spørger jeg:
Er der nogen der kan fortælle mig om jeg betaler med "tilbagevirkende
kraft"?
Dvs. at de regner det første års abonnement indtil købsdatoen, da jeg
ikke har fået den opdateret på den gamle PC.
Som var ligegyldigt, da de jo ikke opdaterede programmet til Windows 98.

Er det lovligt at gøre det.?

Er der nogen der kan fortælle mig andre mulige årsager.?

Iøvrigt er det mit indtryk at det er vanskeligt at kontakte dem når man
først har købt.
En mailadresse eller tlf. nr er derfor velkomment. (Sprog: Dansk,
engelsk eller tysk)

Mvh.
Jørgen Rasmussen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Carl Drud

Dato : 18-11-07 21:22

Jørgen Rasmussen <jo-ra@tdc-net.dk> writes:

> Iøvrigt er det mit indtryk at det er vanskeligt at kontakte dem når
> man først har købt.
> En mailadresse eller tlf. nr er derfor velkomment. (Sprog: Dansk,
> engelsk eller tysk)

Når du klikker på "Contact Us" på deres hjemmeside kan du vælge Danmark
og flg. side dukker frem:

http://emea.trendmicro.com/emea/about/contact_us/europe-middleeast-africa/denmark/

--
Carl

Fra : Peter Martinsen

Dato : 18-11-07 22:44

"Jørgen Rasmussen" <jo-ra@tdc-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> først har købt.
> En mailadresse eller tlf. nr er derfor velkomment. (Sprog: Dansk, engelsk

De yder er super support efter min mening.

Nu har du så software til hele 3 pc'er

Mvh Peter

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 20-11-07 19:35

Peter Martinsen wrote:

Klip

> De yder er super support efter min mening.
>
> Nu har du så software til hele 3 pc'er
>
> Mvh Peter

Hvordan 3 PC'er.? Jeg er vist ikke god til at forklare mig, hvis du
læser det.

Mit spørgsmål drejer sig om at jeg har ny Software til 1 PC, og har
betalt for 2 år, men får kun 1 års dækning.

Det til Win98 PC'en er jo ubrugelig, og har været det et års tid.

Mvh. Jørgen