Min trådløse Netforbindelse er forsvundet ~
Fra : jama

Dato : 15-11-07 13:35

Har den også i News Trådløs, men tror, at det måske har noget med Spy på min
PC, at gøre? Derfor også her i denne Gr.

Min Bærbar Acer TravelMate 530 med XP pro SP2, kan jeg pludselig ikke gå på
nettet via min Trådløse Netgear Router.
Når jeg trykker på mit trådløse ikon er der fuld forbindelse dvs, at alle 5
forbindelse streger er grønne, men teksten siger, at der ikke er adgang til
Internettet eller visse netværksressourser. Problemmet opstod fordig
netværket ikke tildelte en netværksadresse til computeren.
Det hjælper ikke, at rep. den går igang, men standser, når jeg læser
detajler om netværket, står der, at den mangler Standardgateway, DNS server,
VINS server.
Når jeg trykker på Trådløs i tray viser den et ! med teksten begrænset eller
ingen forbindelse.
Det skal siges, at jeg satte en USB trådløs ind, for at se om det var min
Bærbares Wireless der var røget, men heller ikke USB Wireless kan få
forbindelse. nu har jeg taget en anden <Bærebar ind uden Wireless og sat
USBen i og så kommer der forbindelse til min trådløse Netgear det samme er
der med Husets andre PCer de har også forbindelse, det skal lige nævnes jeg
også prøvede Kabel, men heller ikke det kunne skabe forbidelse. Jeg er
begyndt, at tro det måske er noget spy-virus, der er årsagen, lige tilslut
jeg har oså lavet en Rep på mit OS, men det hjalp heller ikke. Nu kan jeg
snart ikke se anden udvej end slette OSet og en Ren installing, jeg har kørt
SuperAntiSpyware, den fandt noget , men måske ikke det hele
Mvh.Jama

Fra : 3066

Dato : 15-11-07 22:32

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kørt
> SuperAntiSpyware, den fandt noget , men måske ikke det hele

Nu har jeg lavet en Ren Install af OSet XPpro SP2.dk, og det har hjulpet. Er
næsten sikker på der var kommet snavs i mit OS.
Mvh.Jama