Mystisk datoformatering i datetimepicker
Fra : Ukendt

Dato : 12-12-07 17:48

Hej.

Jeg har en datetimepicker på min form, hvor jeg har sat propertien format
til: dd-mm-yy.

Det burde så give 12-12-07 i dag, men i stedet får jeg 12-44-07, hvilket er
helt hen i hegnet.

Kan i se noget andet, jeg burde gøre?

Fra : Torben Simonsen

Dato : 12-12-07 17:54

"Vint" <vint> writes:

> [...]
> til: dd-mm-yy.
>
> Det burde så give 12-12-07 i dag, men i stedet får jeg 12-44-07, hvilket er

Det kunne se ud som om, at "mm" måske betyder minutter. Prøv med
"MM" i stedet.

--
-- Torben.

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-07 17:58

"Torben Simonsen" <ts@biograferne.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Det kunne se ud som om, at "mm" måske betyder minutter. Prøv med
> "MM" i stedet.

Tak.

Det var så simpelt som det.

Troede ikke, at der var forskel på store/små bogstaver her.