APV - handicaphjælpere i eget hjem
Fra : ha

Dato : 06-12-07 13:04

Hej, skulle der mon være en som har en sådan jeg kan få lov at se som
inspiration til en jeg selv skal have udarbejdet.

Jeg har googlet noget, men synes det virker noget uoverskueligt og langhåret
om jeg så må sige.

På forhånd tak

/henrik

Fra : Dorlys

Dato : 30-01-08 20:19

Hej Henrik
Jeg har været lidt fraværende mildest talt, så jeg har først nu set din
forespørgsel.
Hvis det stadig er aktuel så prøv at se her:
http://www.handicaphjaelper-aarhus.dk/pdf/apv_2004.pdf

Der finder du en skabelon til APV for hjælpeordningen udarbejdet af
Sikkerhedsfora'et i Århus Kommune.
Sikkerhedsfora'er er sammensat af kommunale folk, handicaphjælpere og
brugere.

Hilsen Dorthe