Indkøbstips - Geomag
Fra : TDN

Dato : 08-11-07 16:38

Datteren ønsker sig mere Geomag som hun laver mange kreative ting med. Har
kigget lidt efter tilbud den sidste tid og faldt over Geomag Colour Panels
440 i Bilka i Tilst til kr. 349. Den billigste net pris jeg kan finde er på
kr. 749 http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76&vn=71-004025 (eller
her hvor det rigtige billede af kassen til 79,99 pund
http://www.amazon.co.uk/Geomag-41405-Panels-440/dp/B000B69OVY ) og ifølge
den er normalprisen kr. 899. Der er 440 dele og de står i en stak på gulvet
uden prisskilte, måtte spørge til prisen.

Mvh
Thomas

Fra : Buffy

Dato : 09-11-07 22:58

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i meddelelsen
> Datteren ønsker sig mere Geomag som hun laver mange kreative ting med. Har
> kigget lidt efter tilbud den sidste tid og faldt over Geomag Colour Panels
> 440 i Bilka i Tilst til kr. 349.

Kig lige i Alta også- hvis du bor i Jylland. De sælger ofte noget Geomag
lignende meget billigt, her omkring jul, men det har så et andet navn-
husker selvfølgelig ikke lige navnet. Købte for et par år siden en lille
pakke Geomag og så købte vi 3-4 pakker af Alta`s, med meget mere i og til
ca. 100 kr. pr. pakke. Vi kunne ikke se forskel på det og den ægte Geomag,
da vi pakkede det ud.

Den yngste og hendes venner leger stadig meget med det.

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 10-11-07 09:00

Buffy wrote:
> Vi kunne ikke se forskel på det og den ægte Geomag, da vi pakkede
> det ud.

Det _ser_ ens ud, men virker ikke nødvendigvis lige så godt. Det er et
simpelt spørgsmål om magneternes styrke. Geomag benytter rigtig stærke
magneter, hvilket giver solide konstruktioner. Jeg har prøvet i hvert
fald ét kopimærke (jeg husker desværre ikke navnet), hvor magneterne
var mærkbart svagere. Afhængigt af ens krav, er det nok en god ide at
prøve at finde en anmeldelse af kopiproduktet, inden man drøner ud og
køber.
--
Far + digitalkamera + webserver = http://ekot.dk/dagbog/

Fra : Holst

Dato : 10-11-07 09:10

Toke Eskildsen wrote:

> [...]
> var mærkbart svagere. Afhængigt af ens krav, er det nok en god ide at
> prøve at finde en anmeldelse af kopiproduktet, inden man drøner ud og

Jeg har haft fingrene i en hel del Geomag og en enkelt gang oså i et
eller andet kopiprodukt. Mit umiddelbare indtryk, som dog var meget
kortvarigt, var, at det da vist var hip som hap om man købte det dyre
Geomag eller det billigere kopiprodukt.

Det væsentlige her er "ønsker sig mere Geomag", og så vil det sikkert
være dumt at købe et kopiprodukt, for er det dimensioneret nøjagtigt som
Geomag, så de kan bruges sammen?

Fra : Torben

Dato : 11-11-07 14:42

"Holst" <newsnov06@shelter.dk> wrote in message

> [...]
> var, at det da vist var hip som hap om man købte det dyre Geomag eller det

Vores unger fik sidste år et kopiprodukt - min erfaring siger mig at der er
stor forskel, desværre!

mvh
Torben

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 11-11-07 17:40

Torben wrote:
> Vores unger fik sidste år et kopiprodukt - min erfaring siger mig
> at der er stor forskel, desværre!

Kan vi ikke lynhurtigt konkludere at nogen kopiprodukter er gode nok og
andre er ringe? Derfor mit "Afhængigt af ens krav, er det nok en god
ide at prøve at finde en anmeldelse af kopiproduktet, inden man drøner
ud og køber".

Hvis nu Holst kan huske sit kopimærke og du kan huske jeres kopimærke,
ville det være bonus.
--
Far + digitalkamera + webserver = http://ekot.dk/dagbog/

Fra : Holst

Dato : 11-11-07 17:53

Toke Eskildsen wrote:

> Hvis nu Holst kan huske sit kopimærke og du kan huske jeres kopimærke,
> ville det være bonus.

Jeg mener, jeg er stødt på et, som hed Geemag, men jeg husker ikke lige,
om det var det omtalte, eller et jeg blot har set kassen til i anden
sammemnhæng.

Fra : Buffy

Dato : 10-11-07 10:15

"Toke Eskildsen" <darkwing@daimi.au.dk> skrev i meddelelsen

>Jeg har prøvet i hvert
> fald ét kopimærke (jeg husker desværre ikke navnet), hvor magneterne
> var mærkbart svagere.

I det vi købte var magneterne ikke svagere. Det testede vi nemlig, som noget
af det første...

Fra : Holst

Dato : 09-11-07 23:09

TDN wrote:

> [...]
> den er normalprisen kr. 899. Der er 440 dele og de står i en stak på gulvet
> uden prisskilte, måtte spørge til prisen.

Ja, når du nu søger indkøbstips, så vil jeg da give dig et godt tips.

Køb det hos Bilka i Tilst, eftersom du derved sparer fleste penge.

Fra : baremig

Dato : 10-11-07 09:16

Lilypie Baby Days
> [...]
> den er normalprisen kr. 899. Der er 440 dele og de står i en stak på
> gulvet uden prisskilte, måtte spørge til prisen.

Bilka/Føtex har ofte gode tilbud på Geomac, bare vær opmærksom på om
halvdelen af det er med de der panels.

Jeg købte for nylig i Føtex tre pakker med 180 dele i hver til 50 kr pr stk.
De var sat vildt meget ned. Det er kun selve stænger og kugler. Så jeg
gjorde en god handel.

Som nogle andre nævner, vil jeg også stærkt råde til at holde jer til de
originale !

Ellers kan man ofte på dba.dk og qxl.dk finde billige geomag