Perspektiv bredbånd og telefoni
Fra : Bloppy

Dato : 20-11-07 15:19

Hej Gruppe....

Er der nogen som har Perspektiv bredbånd med telefoni ?

I så fald mangler jeg en brugsvejledning til de ekstra services der hører
med (telefonsvarer osv.)

Perspektiv bredbånd har lovet at sende en vejledning til mig 2 gange (efter
jeg har ventet i telefon i laaaaaang tid)

Jeg har dog stadigt ikke modtaget den pdf fil med vejledningen som de har
lovet at sende....

Skulle nogen have vejledningen ville jeg blive glad for en kopi...

Bloppy

Fra : Steen Larsen

Dato : 22-11-07 14:49

On 20 Nov., 15:18, "Bloppy" <blo...@piratcom.dk> wrote:
> [...]
> lovet at sende....
>
> Skulle nogen have vejledningen ville jeg blive glad for en kopi...

De er ret dårlige med deres information og deres ventetid på hotline
er helt til grin. Jeg har samme produkt men har stadig ikke telefoni
som virker!

Fra : Bloppy

Dato : 23-11-07 10:01

"Steen Larsen" <slykking@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Ja det er helt vildt så lang tid tingene tager hos Perspektiv bredbånd.

Jeg har talt med kundeservice mange gange bare for at få tilsendt en pdf fil
med en vejledning til nedenstående ekstra services.

De mest almindelige PLUS-tjenester er inkluderet som standard i dit
telefon-abonnement og kan aktiveres efter behov:

- Telefonsvarer
- Viderestilling
- Banke På
- Skjult nummer
- Konferenceopkald
- Genkald

Man skulle ikke tro det var så svært at sende sådan en lille fil.

Finn

begin 666 clear.gif
$5 $`.P``
`