TDC oversælger hastighed
Fra : Sørensen

Dato : 17-11-07 08:25

Min 8 mb. er til tider nede i 300 k ! når der er belastning på , det er også
galt på centralen i nabobyen, før i tiden kunne man regne med at man fik det
man havde betalt for ved TDC men sådan er det ikke mere.
Har to linier der er fejlmeldt på to adresser, jeg betaler ikke for dem
imens De er fejlmeldt men det er en ringe trøst.

--
vh.
Sørensen

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 17-11-07 15:40

Sørensen skrev:
> [...]
> Har to linier der er fejlmeldt på to adresser, jeg betaler ikke for dem
> imens De er fejlmeldt men det er en ringe trøst.

Ok...?

Min 15Mbit kører perfekt, og er mere stabil end tidligere CC liner jeg
har haft.
Det er muligt du får det bedre af at brokke dig herinde, men det bliver
din linie jo ikke bedre af.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk || http://mandril.dk

Fra : Sørensen

Dato : 17-11-07 18:55

"Bjarke
..invalid> skrev
> Det er muligt du får det bedre af at brokke dig herinde, men det bliver
> din linie jo ikke bedre af.
>
> --
> /Bjarke

GAAAAAAAB !

Fra : Martin M. Pedersen

Dato : 17-11-07 18:41

Sørensen wrote:
> [...]
> Har to linier der er fejlmeldt på to adresser, jeg betaler ikke for dem
> imens De er fejlmeldt men det er en ringe trøst.

Ja, TDC er defekte, men det er også et firma med kæmpe gæld.
Jeg bestilte telefonisk en 8mbit. Målte hastigheden til under 4Mbit/s.
Ringede for at klage. Fik at vide at centralen max kunne leverer
6,5Mbit/s, hvis man boede lige op af den.

I starten mente de at der var 6 måneders opsigelse, selvom de ikke kunne
levere varen, men tilsidst accepterede de at anullere ordren.

Jeg handler ikke med TDC mere. Kapitalfondene har udsultet det firma alt
for meget.

/Martin

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 17-11-07 22:03

On Sat, 17 Nov 2007 08:24:53 +0100, "Sørensen" <nogen@microsoft.com>
wrote:

> Har to linier der er fejlmeldt på to adresser, jeg betaler ikke for dem
> imens De er fejlmeldt men det er en ringe trøst.

Hvem er fejlmeldt?

-A

Fra : Sørensen

Dato : 18-11-07 00:40

"Asbjorn > skrev >
> Hvem er fejlmeldt?
>
> ,
hmmm ikke hvem men hvad,, Mine to linier er fejlmeldt og andre jeg kender i
området har også problemer, dårligt at man selv skal tjekke sin hastighed
hele tiden. Som en anden skrev så tror jeg også at TDC er ved at sælge ud,
inden De skal sælges igen.

vh. Sørensen