Tele2 og returnering af adaptor
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 14-11-07 22:52

Hej!

Vil Tele2 egentligt have deres Billion ADSL+ adaptor tilbage efter opsagt
abonnement? Jeg har fået Fullrate istedet, og ville lige høre inden jeg gav den
væk...

Indtil videre kører det ellers super med Fullrates 20/2 forbindelse. Henter med
2MB/sek jævnt hvis ellers kilden er hurtig nok.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : N_B_DK

Dato : 15-11-07 16:21

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Vil Tele2 egentligt have deres Billion ADSL+ adaptor tilbage efter
> opsagt abonnement? Jeg har fået Fullrate istedet, og ville lige høre
> inden jeg gav den væk...

Det vil vel være smartere at ringe og spørge Tele2 om ? det ville jeg
ihvertfald gøre (og få dem til at sende det på skrift, ellers ville jeg
returnere den, Tele2 finder på mange sjove ting)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Erling

Dato : 15-11-07 17:37

Kim Voss Schrader skrev:
> [...]
>
> Indtil videre kører det ellers super med Fullrates 20/2 forbindelse.
> Henter med 2MB/sek jævnt hvis ellers kilden er hurtig nok.

Hej.
Ringede til dem, da mit abonnement sluttede den 26.4.2007.
Fik den besked, at jeg ikke skulle sende det retur.
Det kunne ikke betale sig for dem at få det.
Det var oven i købet et af de nye Billion modems.
Så det ligger stadig i mit skab.
/Erling

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 15-11-07 18:31

Hej!

Erling wrote:
> Ringede til dem, da mit abonnement sluttede den 26.4.2007.
> Fik den besked, at jeg ikke skulle sende det retur.
> Det kunne ikke betale sig for dem at få det.
> Det var oven i købet et af de nye Billion modems.

Mit er også et af de nye. Jamen ok, så vil jeg da gemme det, eller give det til
en værdigt trængende :)

Tak!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Henrik Hansen

Dato : 16-11-07 11:19

Erling <denskaldedejyde@xxxxx.com> writes:

> [...]
> Fik den besked, at jeg ikke skulle sende det retur.
> Det kunne ikke betale sig for dem at få det.
> Det var oven i købet et af de nye Billion modems.

hmm så er det nok derfor jeg heller ikke har fået besked på at sende
mit tilbage, jeg nåede at have en af deres nye crap modems i 2 uger,
så det er Både en Cisco SOHO 77 og det modem.. Jeg ved da man skulle
sende det tilbage førhen.. oh well.

--
Henrik Hansen