Problemer med Cybercity og emails ?
Fra : Mads

Dato : 10-11-07 17:00

Hej

Er der andre Cybercity kunder der har oplevet problemer med deres
email her det sidste døgns tid ?

Jeg kan nemlig pludselig ikke længere sende emails og en del af
tiden kan jeg heller ikke modtage emails via serveren vip.cybercity.dk

Istedet får jeg gang på gang at vide at username og/eller password
ikke stemmer og at jeg skal prøve igen.

Pludselig kan den så godt modtage emails, men vil jeg sende noget
er den gal igen.

Jeg har tjekket opsætning flere gange og jeg har prøvet med både
Outlook, Thunderbird og Forte Agent. Alt uden held.

Jeg kan næsten kun forestille mig at problemet må ligge hos CC,
så derfor mit spørgsmål her i gruppen.

mvh Mads

Fra : Bloppy

Dato : 10-11-07 20:30

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der andre Cybercity kunder der har oplevet problemer med deres
> email her det sidste døgns tid ?

Jeg oplever det samme her....

Fra : AS

Dato : 10-11-07 20:35

Mads wrote:
> [...]
> ikke stemmer og at jeg skal prøve igen.

> Jeg kan næsten kun forestille mig at problemet må ligge hos CC,

Det har stået som åben fejl på deres hjemmeside ( kundecenter) - skulle
have været udbedret for et par timer siden, men jeg får stadig
fejlmeldinger.

Anette

Fra : Mads

Dato : 10-11-07 21:27

On Sat, 10 Nov 2007 20:34:33 +0100, AS <Nothanks@not.com> wrote:

>Det har stået som åben fejl på deres hjemmeside ( kundecenter) - skulle
>have været udbedret for et par timer siden, men jeg får stadig
>fejlmeldinger.
>
>Anette

OK, tak til både dig og Bloppy.
Rart at vide at det ikke er min maskine der er blevet syg.

mvh Mads

Fra : Lyrik

Dato : 17-11-07 23:41

On Sat, 10 Nov 2007 16:59:31 +0100, Mads <Mads@nospam.nothanks.com> wrote:

> [...]
> Outlook, Thunderbird og Forte Agent. Alt uden held.
>
> Jeg kan næsten kun forestille mig at problemet må ligge hos CC,

Nå rart at høre at andre også har oplevet det samme som jeg. Men så får de
det vel rettet.

--
Hilsen fra Jens "Lyrik" Bech

Fra : Mads

Dato : 18-11-07 00:44

On Sat, 17 Nov 2007 23:40:47 +0100, Lyrik <lyrik@fakeheaven.dk> wrote:

>Nå rart at høre at andre også har oplevet det samme som jeg. Men så får de
>det vel rettet.

Ja, CC fik fejlen rettet dagen efter jeg havde skrevet her i gruppen.
Deres support svarede endda via email søndag morgen, kun 12 timer
efter jeg havde kontaktet dem via deres website. Det synes jeg var
ret pænt. Min forrige udbyder brugte mere end 3 uger til det samme.

mvh Mads