Hvem har det billigste flatrate ADSL abo. ~
Fra : Lars

Dato : 04-11-07 14:11

Hej.

Som opfølger på tidligere indlæg, vil jeg nu høre jer om hvem der har det
billigste ADSL internet abo, med flatrate og fast IP.

Det behøver ikke at gå hurtigt, hastigheden er absolut ikke vigtig....
eks. noget 64/64 eller 128/64 ville være helt fint......

--
lars

Fra : Søren Blom

Dato : 05-11-07 02:18

"Lars" <lars@gæt.dk> skrev

> [...]
>
> Det behøver ikke at gå hurtigt, hastigheden er absolut ikke vigtig....
> eks. noget 64/64 eller 128/64 ville være helt fint......

Uden at kende til alle, så vil jeg mene at Fullrate er noget af det
billigste når man tænker ADSL; men de har slet ikke de lave hastigheder som
du henviser til i dit indlæg.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 05-11-07 14:21

"Lars" <lars@gæt.dk> wrote in news:ZxjXi.17$sT4.5@news.get2net.dk:

> [...]
>
> Det behøver ikke at gå hurtigt, hastigheden er absolut ikke vigtig....
> eks. noget 64/64 eller 128/64 ville være helt fint......

Stedet er afgørende og om du har en fastnet linie:

Jeg endte med at tage http://elro.dk/ i et hus langt ude på landet, jeg
skulle have en forbindelse til. CC ville ikke levere de billige
forbindelser, de har i reklamerne på det sted og ingen andre dækkede.

Mvh. NKJensen

Fra : Niklas Petersen

Dato : 07-11-07 21:23

Niels Kristian Jensen wrote:

> Jeg endte med at tage http://elro.dk/ i et hus langt ude på landet, jeg
> skulle have en forbindelse til. CC ville ikke levere de billige
> forbindelser, de har i reklamerne på det sted og ingen andre dækkede.

Ser da rigtig interessant ud. Såvidt jeg kan se udfra deres prisliste
har de 160/128 til 49,-/md eller 89,- inklusiv telefoni. Det da nogle
gode priser. Også 5/5 mbit til 349,- virker fornuftigt.

Jeg faldt dog over deres FAQ, der fortæller at udstyret bruger mellem 18
og 23 watt, hvilket jeg synes er temmelig meget. Men Elro er vist også
et elselskab, så måske der er lidt "gynger og karruseller" inde over det

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 07-11-07 21:57

Niklas Petersen <spam@berta.dk> wrote in

> Ser da rigtig interessant ud. Såvidt jeg kan se udfra deres prisliste
> har de 160/128 til 49,-/md eller 89,- inklusiv telefoni. Det da nogle
> gode priser. Også 5/5 mbit til 349,- virker fornuftigt.

Det er deres "Skyline" produkt, som kun dækker en lille del af Danmark
(endnu). Jeg tror at det omtalte hus bliver et af de sidste i DK som bliver
dækket med det radiosignal

Jeg endte med fastnet telefon til 97 kr/md og 160/128kbit til 98 kr/md

Mvh. NKJensen