Fullrate - fin service
Fra : Kent Oldhøj

Dato : 30-10-07 14:29

Er ny kunde hos Fullrate, og efter lidt problemer med oprettelse fordi jeg
før havde medarbejderbredbånd (som ikke kan opsiges af Fullrate men deres
info omkring det var mangelfuld), var det med en vis skepsis jeg imødeså
min onlinedato. Men det gik fuldstændig smertefrit efter planen, og har
stortset kørt tilfredsstillende siden. Det vil sige der har ikke været
problemer jeg med sikkerhed har kunnet give Fullrate skylden for

Havde lidt dårlig latency i WoW i starten, men det hjalp da jeg fik en
såkaldt gamer profil.

Så idag... første nedbrud Og det er jo altid surt med nedbrud og de
burde helst ikke optræde, men når de nu gør, så er det rart at servicen er
iorden og problemerne løses hurtigt. Tjek følgende scenarie:

14:09: Mister forbindelsen til internet.
14:12: SMS fra Fullrate om nedbrud på min central. Forventet fejlretning
inden 14:30.
14:17: Forbindelsen genoprettet.

Som privatkunde er det den slags service jeg forventer fra min
lavprisudbyder. Godt gået!

--
essport.dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 31-10-07 19:48

Kent Oldhøj skrev:
> [...]
> inden 14:30.
> 14:17: Forbindelsen genoprettet.
>
> Som privatkunde er det den slags service jeg forventer fra min

Tjaaa, da jeg skulle ha fullrate blev jeg oprettet efter at ha prøvet
deres "kan du få fullrate" altså du taster din adr. ind og så viser de
dig hvilken hastighed du kan få. Jeg skulle så bare han den lille altså
1mbit op og 2mbit ned, da det så efter 30 dage blev mandag D.29-10
virkede forbindelsen så ikke, jeg ringede tirsdag og der fandt de så ud
af de slet ikke kunne lev. den hastighed de havde lovet til min adr. ja
selv 1mbit ned kunne de ikke engang tilbyde, så der stod/stå jeg uden
internet, ganske flot gået..

--
Hilsen Martin.

http://vollert.dk

Concentration and focus are very important. If your mind wanders, you will miss things.

Fra : Mikkel U.

Dato : 31-10-07 22:33

Martin Vollert wrote:

> [...]
> af de slet ikke kunne lev. den hastighed de havde lovet til min adr. ja
> selv 1mbit ned kunne de ikke engang tilbyde, så der stod/stå jeg uden

Det skulle vel aldrig have noget med afstanden fra centralen, til din
adresse, at gøre ?

/mikkel

--
"The only source of knowledge is experience"

Albert Einstein

Fra : Martin Vollert

Dato : 01-11-07 03:26

Mikkel U. skrev:

> Det skulle vel aldrig have noget med afstanden fra centralen, til din
> adresse, at gøre ?
>
> /mikkel

Joo det var det nemlig, men TDC kan godt nå her ud med 2 Mbit (lige knap
6km fra Randers centralen) så jeg tænkte jo når TDC kan kan Fullrate vel
også, de køre jo gennem samme kobber... Men TDC har stillet nogle
"teknik hytter" op som forstærker signalet og dem køre Fullrate åbenbart
ikke igennem selv om de siger på deres hjemmeside de godt kan nå herud.
Nu har jeg investeret i 3 Mobil net 1,5Mbit det køre faktisk ok, og er
pisse nemt og hurtigt at sætte op samt det er også nemt at tage med sig
i sommerhus F.eks hvis man vil det.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-11-07 10:21

Martin Vollert skrev:

> pisse nemt og hurtigt at sætte op samt det er også nemt at tage med sig
> i sommerhus F.eks hvis man vil det.

Ja, det er nemt at tage med. Er der dækning?

--
Bertel

Fra : Martin Vollert

Dato : 01-11-07 10:57

Bertel Lund Hansen skrev:

> Ja, det er nemt at tage med. Er der dækning?

Jep det kan trækker med fuld hastighed, er selv overrasket da jeg bor
nede i et lille hul (neder Romalt lige uden for Randers) men det virker,
og iflg. ham ekspedienten i 3 butikken skulle hastigheden blive sat op
fra 1,5Mbit til 2 Mbit i dag....