Zyxel 2602 se støj?
Fra : Jesper Vels

Dato : 26-10-07 18:56

Hej

Er der nogle der ved om man i den her router kan se støj på linjen,
når man connecter via telnet til den??

/Jesper Vels

Fra : Flemming Joensson

Dato : 05-11-07 22:20

Jesper Vels <jespervels@gmail.com> wrote in

> Hej
>
> Er der nogle der ved om man i den her router kan se støj på linjen,
> når man connecter via telnet til den??

Jeg mener det plejer at gemme sig under System Maintenance eller System
Status menuen. Jeg har selv en 2602, men den kører i bridge mode og jeg har
en anden router på efter den så jeg har lidt svært ved at telnette til den
lige pt .

I webinterfacet er det så vidt jeg husker under System Status -> Show
Statistics man kan finde de tal.

//flemming