8800GT i SLI
Fra : Harald

Dato : 18-11-07 21:41

Nogen der vil gætte på om man får noget ud af 2x8800GT i SLI og hvor meget?
Spillet er Crysis.

/H

Fra : Ukendt

Dato : 18-11-07 22:23

> Nogen der vil gætte på om man får noget ud af 2x8800GT i SLI og hvor
> meget? Spillet er Crysis.

Undskyld mit tillægs spørgsmål.

Jeg har indtil vidre kun et 8600GT så hvor godt afvikler så et 8800GT
crysis, kan alt stilles på very high.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).

Fra : Mads

Dato : 18-11-07 23:41

On Sun, 18 Nov 2007 22:23:27 +0100, "kimila" <kimila snabel a mail dot
dk> wrote:

>Jeg har indtil vidre kun et 8600GT så hvor godt afvikler så et 8800GT
>crysis, kan alt stilles på very high.

Demoen kører ihvertfald fint her på mit nye 8800GT og ja,
det er med det hele slået til og i 1280x1024

mvh Mads

Fra : Harald

Dato : 19-11-07 09:28

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Demoen kører ihvertfald fint her på mit nye 8800GT og ja,
> det er med det hele slået til og i 1280x1024

Hvilken CPU og RAM har du? For det har vel også lidt at sige.

/H

Fra : Bjarne K.

Dato : 19-11-07 09:40

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> wrote in message

> Undskyld mit tillægs spørgsmål.
>
> Jeg har indtil vidre kun et 8600GT så hvor godt afvikler så et 8800GT
> [...]

Hej

Så et indlæg ang. en gut der havde "problemer" (Det hakkede lidt) med
Crysis i 1900*1200 med et 8800Ultra. Det er selvfølgelig også en voldsom
opløsning, men 22" (1680*1050) og 24" fla' skærme er jo snart er
standart.

Jeg havde egentlig også planlagt et 8800GT, men tror sq jeg venter til næste
generation af grafikkort kommer på gaden.

Bjarne K.

Fra : Skinnerup

Dato : 03-01-08 05:31

On 18 Nov. 2007, 21:41, "Harald" <non...@nomail.dk> wrote:
> Nogen der vil gætte på om man får noget ud af 2x8800GT i SLI og hvor meget?
> Spillet er Crysis.
>
> /H

jeg har flg.:

E6850 3.0GHz 1333 4MB
8GB PC6400 800 MHz
2 x 8800GT GDDR3 512 MB - SLI
150 GB WD Raptor 10000 rbm 16MB SATA
Vista
osv.....

Jeg kan godt spille Crysis, hvor alt er sat til "very high" MEN MEN
MEN det flyder ikke 100% og der er små "glitches" hvor grafikken
hænger lidt.... forestil dig at det i slowmotion når du drejer og
vender dig (slagter fjender) som du kan se på ovenstående er min
maskine pænt hurtig men jeg tror simpelthen at Crysis er for
krævende....

Iøvrigt så kan jeg konstatere at Crysis kun belaster min CPU med max
65% og mine RAM med max 58% når jeg gamer (Performence måler i Vista
gadgets), hvilket vel indikere at problemet er langsomme grafikkort.

Det er dog den flotteste grafik jeg nogensinde har set (alt sat til
High) og et superfedt spil som grafisk er Gears of War, COD4 og UT3
overlegent x2