Telefon central..
Fra : ..::JMJ::..

Dato : 23-10-07 14:14

Davs
Jeg er blevet kastet en telefon-central i nakken:
Menuet 105 (TeleDanmark)
Er det noget man kan slippe af med for penge, eller skal den en tur til
genbrugspladsen?
Jeg aner ikke en s... om det her, så jeg er jo nødt til at spørge

Jørgen

Fra : KS

Dato : 23-10-07 16:30

"..::JMJ::.." <kaliffen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> genbrugspladsen?
> Jeg aner ikke en s... om det her, så jeg er jo nødt til at spørge

Hvor i landet ?
Har du manual ?
Virker den ?
Hvilken genbrugsplads smider du den på ?

Mvh KS

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 23-10-07 17:18

KS har bragt dette til verden:
> [...]
> Har du manual ?
> Virker den ?
> Hvilken genbrugsplads smider du den på ?

I rækkefølge:
Nordjylland
Ingen manual
Den virker
En dyb hemmelighed, he, he.

Jørgen

Fra : KS

Dato : 23-10-07 18:36

> KS har bragt dette til verden:

> I rækkefølge:
> Nordjylland
> Ingen manual
> Den virker
> En dyb hemmelighed, he, he.

Spøg til side - den kan du sagtens få lidt ud af, men
du skal nok kunne side lidt om antal by og lokallinier
- jeg vil gætte på 1 bylinie og 5 lokale
Måske ligger der en manual på nettet et sted.

Jeg HAR allerede en 308 - så jeg mangler ikke.

Mvh KS

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 24-10-07 00:16

...::JMJ::.. wrote:

> I rækkefølge:
> Nordjylland
> Ingen manual
> Den virker
> En dyb hemmelighed, he, he.

i nærheden af aalborg C / Storvorde måske?

Rasmus
sorry mom:
http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw

Fra : jan

Dato : 31-10-07 14:52

Hej Jørgen

Det kunne vel tænkes at din telefoncentral kan anvendes hos mig (se ny tråd:
"Telefoncentral")

jeg har skrevet en mail til dig.

/Jan
(fjern DSB fra mailadressen.)