Tab
Fra : Steen Johansen

Dato : 25-10-07 18:21

Alle de råd jeg har fået her på siden de sidste 5 år har jeg tabt penge på
Liquidmetal Tech 5.000 0,750 USD 521,070 19.540,13
2,63 -16.042,73 -45,09

Enerplus Res.USD 200 46,110 USD 521,070 48.053,08
6,47 -2.186,38 -4,35

I alt lidt over18000 kr
MvH Steen

Fra : KN

Dato : 25-10-07 18:29

Sådan kan det gå!

Lyt ikke til råd - lav din egen anlyse.

Knud

Fra : Steen Johansen

Dato : 25-10-07 21:50

Skid hul i det det er jo kun småpenge
I går tabte jeg 36000 0g i dag kom de 34 tilbage og på de 5 år jeg har været
på har jeg 158% overskud så ingen ko på isen

Fra : bj

Dato : 25-10-07 22:36

"
> Skid hul i det det er jo kun småpenge
> I går tabte jeg 36000 0g i dag kom de 34 tilbage og på de 5 år jeg har
> været på har jeg 158% overskud så ingen ko på isen

jamen så del gerne dine egne analyser med os andre. 158%, det er jo helt
vildt - ikke mindst imponerende

mvh
bj

Fra : Steen Johansen

Dato : 07-11-07 02:03

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "
>>

> jamen så del gerne dine egne analyser med os andre. 158%, det er jo helt
> vildt - ikke mindst imponerende
>
> mvh
> bj

Der er ikke megen analyse i det det er ren lotto og i dag gav den 44560 kr
med VWS som det store trækdyr. Det næste jeg køber er Dansico den skal nok
komme tilbage
MvH Steen

Fra : Lou

Dato : 13-11-07 12:49

On Wed, 7 Nov 2007 02:03:29 +0100, Steen Johansen wrote:

> Det næste jeg køber er Dansico den skal nok
> komme tilbage

Af alle fallitboer, forekommer Danisco mig at være et af de mest risikable.
Med dagens marked er der mange andre kandidater der forekommer mere
attraktive at købe op i til lav pris. Danisco er en dødssejler - hold dig
langt væk fra den og kom så ikke bagefter og klag over, at du ikke var
advaret.

Fra : Steen Johansen

Dato : 16-11-07 12:47

"Lou" <lou@strawman.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> attraktive at købe op i til lav pris. Danisco er en dødssejler - hold dig
> langt væk fra den og kom så ikke bagefter og klag over, at du ikke var

Den har haft en glide tur det sidste stykke tid---- men 1 dec køber jeg
skulle jeg tage fejl så er det ikke første gang og heller ikke sidste
Jeg har prøvet valuta mange gange og anbefalet mangt og meget
Jeg er rejse leder hvert år til Chicago Blues Festival og har anbefalet at
de her og nu skulle købe US
Det har jeg ikke høstet megen ros for og det er sket 5 gange så-----

Fra : Lou

Dato : 16-11-07 15:44

On Fri, 16 Nov 2007 12:46:57 +0100, Steen Johansen wrote:

> [...]

[cut and hop]

> [...]
> Jeg har prøvet valuta mange gange og anbefalet mangt og meget
> Jeg er rejse leder hvert år til Chicago Blues Festival og har anbefalet at

Det forekommer mig, at Danisco's ledelse fuldstændig har tabt tråden, men
bortset fra det, så hold et vågent øje med markedet lige nu. Der sker et
voldsomt skred og meget tyder på, at industriaktier er på vej ned i et
dybt, sort hul.

Den amerikanske økonomi står over for et muligt kollaps og dermed har vi
også balladen i Europa. Køb ikke i nedtrend. Vent indtil der er sikre tegn
på stabilisering!

Fra : Steen Johansen

Dato : 21-11-07 19:35

> [...]
> også balladen i Europa. Køb ikke i nedtrend. Vent indtil der er sikre tegn

Tab på 171300 de sidste 10 dage
så det---

Fra : Kim

Dato : 26-10-07 15:44

On Thu, 25 Oct 2007 19:20:34 +0200, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>Alle de råd jeg har fået her på siden

Hvilken side ?

>de sidste 5 år har jeg tabt penge på
> Liquidmetal Tech 5.000 0,750 USD 521,070 19.540,13
>2,63 -16.042,73 -45,09
>
> Enerplus Res.USD 200 46,110 USD 521,070 48.053,08
>6,47 -2.186,38 -4,35

Nå.

--
Kim