Endnu et X1950XT kort?
Fra : Klaus G.

Dato : 30-10-07 21:45

Hej.

Ja, jeg har jo prøvet Crysis demo'en, og det var en lidt blandet fornøjelse.
Super fedt spil og endnu flottere grafik. Men jeg kan kun køre det i medium
details og 1600x1200(er opløsningen på min fladskærm).

Så var det jeg tænkte. Hvor meget giver det at få sig endnu et X1950XT kort?
Er det penge ud af vinduet, eller kan jeg komme til at køre Crysis i High
detail*savle*savle* ?

Yderligere info på min puter:
Intel Core 2 Duo E6600 2.4 @ 3.2ghz
2x1GB Dual channel Ram cas latency 4-4-4-12-16, Ratio 1:1 400mhz
Info taget fra CPU-Z.

Jeg har en PSU der er stor nok, så det er ikk noget problem.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Per Nielsen

Dato : 30-10-07 22:04

> Intel Core 2 Duo E6600 2.4 @ 3.2ghz

Hvad kører du med af køler?

Fra : Klaus G.

Dato : 01-11-07 16:19

> Hvad kører du med af køler?
Sådan en her:

Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-11-07 16:21

> Sådan en her:
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=222879

Takker

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 31-10-07 00:11

> [...]
> Info taget fra CPU-Z.
>
> Jeg har en PSU der er stor nok, så det er ikk noget problem.

Så ville jeg hellere anbefale det GF8800GT der lige er ved at komme til
landet.
Det sælges allerede helt ned til omkring 1800kr, og bruger væsentlig mindre
strøm end to 1950'ere.
Og så ser det ud til at kunne trække Crysis i high.

Kig evt. på http://www.hardocp.com , der har de et review af det.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Klaus G.

Dato : 01-11-07 16:19

> [...]
> mindre strøm end to 1950'ere.
> Og så ser det ud til at kunne trække Crysis i high.

Tak for input. Vil jeg lige kigge nærmere på så.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery