dårlig billede kvalitet ???
Fra : gc

Dato : 30-10-07 11:05

Kvaliteten på mine billeder og video er pludselig blevet dårlige.
Specielt lyse flader som hud eller vægge i baggrunden skinner med en
underlig glød.
Jeg har et Nvidia Geforce 7600GS grafikkort. + en MAG fladskærm.
Jeg har prøvet at "systemgendanne" og installerer nye grafikkort drivere men
uden held.

Nogen ide om hvad det kan være?

på forhånd tak.

/Gert

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 30-10-07 12:46

gc wrote:

> Nogen ide om hvad det kan være?

Har du prøvet det mest indlysende, nemlig at skifte skærm?

Jesper Poulsen

Fra : gc

Dato : 30-10-07 13:04

> Har du prøvet det mest indlysende, nemlig at skifte skærm?

Hvis det er det mest indlysende så nej.
Alt andet end billeder og video ser fint ud.

Fra : gc

Dato : 30-10-07 13:34

Jeg prøvede en ældre grafikkort drivere, og det hjalp.
Så det er nok noget driver konflikt.