driver til gammelt geforce 3 ?
Fra : not@home.se

Dato : 27-10-07 17:55

hvor finder jeg sådan en driver henne mon ? har lige sat sådan et kort
i en gammel maskine jeg har bakset sammen men kan kun finde drivere
til geforce 6 på nvidias side håber at nogen kan hjælpe

Fra : Hans

Dato : 27-10-07 18:19

<not@home.se> wrote in message
> hvor finder jeg sådan en driver henne mon ? har lige sat sådan et kort
> i en gammel maskine jeg har bakset sammen men kan kun finde drivere
> til geforce 6 på nvidias side håber at nogen kan hjælpe

Du skal bare vælge "Legacy" og så dukker GF3 op i listen længere nede.

Hans

Fra : not@home.se

Dato : 27-10-07 20:20

On Sat, 27 Oct 2007 19:18:49 +0200, "Hans" <nospam@kvik.org.invalid>
wrote:

><not@home.se> wrote in message
>>
>Du skal bare vælge "Legacy" og så dukker GF3 op i listen længere nede.
>
>Hans

ok tak det vil jeg prøve

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 28-10-07 00:36

not@home.se wrote:

> i en gammel maskine jeg har bakset sammen men kan kun finde drivere
> til geforce 6 på nvidias side håber at nogen kan hjælpe

De drivere du finder til GF6 kan også håndtere alle ældre kort.

Jesper Poulsen