2/20Mbit
Fra : Dorph

Dato : 23-10-07 21:35

Sidder og undrer mig lidt over prisen på min
20/2Mbit linie hos CC. Jeg betaler 459,- for den
og det er en solo med mindre support end normalt.

Nu ser jeg så at hos Perspektivbredbånd kan jeg
få den samme 20/2Mbit INKL. telefoni til 299,-
pr måned???

Er der nogen der kender begge produkter der kan
sige om jeg ville få nogen kedelige overraskelser
ved at skifte, er der overhovedet forskel på de
2 produkter - får jeg noget xtra hos cc for de
160,-/md eller 1920,-/år

vh / Dorph

Fra : Bloppy

Dato : 24-10-07 14:46

"Dorph" <b_not_my_adress@mad.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og det er en solo med mindre support end normalt.
>
> Nu ser jeg så at hos Perspektivbredbånd kan jeg
> få den samme 20/2Mbit INKL. telefoni til 299,-

Prøv at send en mail til Perspektiv bredbånd.

Du vil så se at du ikke får nogen tilbage melding.

Jeg har haft Cybercity før men det sidste års tid har jeg harft Perspektiv
bredbånd (CPH-Metronet)

Det kører rigtigt godt hos Perspektiv bredbånd når det kører, men går det
ned så forvent en laaang nede periode i forhold til Cybercity.

Vær også opmærksom på, at du selv skal investere i en PAP2T IP-adapter for
at tilslitte IP telefoni. (498,- i Computercity)

Skal du så også køre med flere computere skal du have en switch eller en
router.

Dvs. at du skal have 3 enheder for at få det hele til at spille, (hos
Cybercity og Fullrate kan du få det hele i en boks.)

Alle 3 enheder har seperat strømforsyning = højere strømforbrug og
ledningshelvede.

Perpektiv bred kan IKKE levere eller anbefale en enhed som kan køre alle 3
dele.

Skulle jeg skifte idag ville jeg vælge Fullrate....

Fra : Indepent

Dato : 26-10-07 19:11

On 23 Okt., 22:34, "Dorph" <b_not_my_adr...@mad.dk> wrote:
> [...]
> sige om jeg ville få nogen kedelige overraskelser
> ved at skifte, er der overhovedet forskel på de
> 2 produkter - får jeg noget xtra hos cc for de

Jeg har selv lige byttet ..fra tdc....men kors hvor man bliver
skuffet.....ja der var lukket torsdag fra tdc og lovet åbning fredag
senest ved lukketid kl. 16.00 og hvad tror i der var ? kl. 16.00

ABSOLUT INGEN FORBINDELSE !

Hvad sker så jo perspektiv lukker ned 15.45 og så kan du vente til
mandag ! og stå i kø som nr. 4 ja det har undret mig så meget at der
faktisk er så kort vente tid ...
og faktisk har jeg ringet mindst 8 - 10 gang i denne her sag ! KORS
HVOR ER DET TRÆTTENDE !

Bare det at man bliver holdt til grin !

Men jeg skal gerne fortælle om det overhovedet er de penge værd at
spare for den højre hastighed..hvem fanden gider sidde fredag aften
uden internet og hele weekenden og vente
i kø mandag morgen på at få løst problemer ! så heller en lavere
hastighed hvor der sker SERVICE HER OG NU ja for internettet er jo HER
OG NU vi taler om 20 mb ned !
men søg på forum om perspektiv...der sidder papegøjerne og snakker
højt ...jeg var derinde og tjekke inden jeg bestilte men gav dem en
chance !
:)) ja fredagsbaren er lukket pga. ilterhed pis....system først nogen
i røret mandag ...husk på PB har ikke hotline i weekenden heller !!
VERSKO EAT IT !

Fra : TBC

Dato : 03-11-07 03:30

> [...]

> sige om jeg ville få nogen kedelige overraskelser
> ved at skifte, er der overhovedet forskel på de
> 2 produkter - får jeg noget xtra hos cc for de

Jeg har perspektiv bredbånd (ADSL.Max), og forbindelsesmæssigt kan jeg med
sikkerhed sige at du i hverfald ikke mister kvalitet (men formentligt heller
ikke vinder noget). Perspektiv Bredbånd pinger i mit tilfælde fint (5-15 ms
ping på danske CS servere afhængigt af hvor de står, og har ping's/tracert's
til danske destinationer på omkring 12-15 ms), og jeg har den skrue igennem
mit kobber tillader (18 Mbit/s) uden PSTN på kobberet. Men naturligvis er
det *dit* kobber der som med andres tilsvarende ADSL løsninger er afgørende
for hvad *du* vil kunne regne med.

Det du får for de ekstra penge hos andre selskaber er primært et større
nationalt dækingsområde, og et større bagland til support og service. Der er
dog intet i vejen med kundeservicen hos Perspektiv bredbånd når de er åbne.
Dem jeg har talt med (i forbindelse med tweak af min linje/kobber) har været
overraskende kompetente, venlige og hjælpsomme.

Jeg kan i betragtning af prisen og mine gode erfaringer med produktet
således kun anbefale dem, særligt hvis man som jeg syntes godt "bare-bone"
filosofien og dens lave priser, og f.eks er fjøjtende ligeglad med om
kundeservice lukker kl 18 i stedet for kl 20 på hverdage, og at den har
lukket i weekenden.

TBC