At komme i gang med aktiehandel
Fra : iSteen

Dato : 15-10-07 09:54

Hvordan bærer man sig ad med at lege lidt med aktiehandel?
Handler man online gennem sin bank, eller på en børs?

Alt info og links er meget velkommen

Fra : Leonard

Dato : 15-10-07 10:23

On Mon, 15 Oct 2007 10:53:58 +0200, iSteen wrote:

> Hvordan bærer man sig ad med at lege lidt med aktiehandel?

Hvis du vil lege, så deltager du i et aktiespil.

> Handler man online gennem sin bank, eller på en børs?

Ja, hvis du vil handle med rigtige aktier og penge, men så er det ikke
en leg længere, så er det alvor. Spørg din bank om hvordan du kommer i
gang.

--
Leonard
Mine biler: http://vw.leonard.dk/

Fra : iSteen

Dato : 15-10-07 12:15

Leonard <piper28a@gmail.invalid> wrote:

> [...]
>
> Ja, hvis du vil handle med rigtige aktier og penge, men så er det ikke
> en leg længere, så er det alvor. Spørg din bank om hvordan du kommer i

Okay, jeg tænkte på at "lege" i den fostand, at jeg ikke vil rende ud og
belåne huset, men kun investere mindre beløb

Fra : Peter [5260]

Dato : 17-10-07 18:07

Jeg har lavet en lille intro på
http://www.pointfigure.dk/rookie.asp

Håber, du kan bruge det...

Mvh
Peter

Fra : iSteen

Dato : 17-10-07 19:52

Peter [5260] <aktieanalytiker@gmail.com> wrote:

> Jeg har lavet en lille intro på
> http://www.pointfigure.dk/rookie.asp
>
> Håber, du kan bruge det...

Mange tak, det vil jeg kigge på...så snart Danmark (forhåbentligt) har
basket russerne i håndbold

Fra : iSteen

Dato : 17-10-07 20:12

Peter [5260] <aktieanalytiker@gmail.com> wrote:

> Håber, du kan bruge det...

Ret informativt, og som helhed en rigtig god side.
Den vil jeg nok besøge ofte - godt arbejde

Fra : Peter [5260]

Dato : 17-10-07 21:53

Fra : Peter [5260]

Dato : 17-10-07 21:55

On 15 Okt., 13:15, ist...@gmail.com (iSteen) wrote:

> Okay, jeg tænkte på at "lege" i den fostand, at jeg ikke vil rende ud og
> belåne huset, men kun investere mindre beløb

Tjek evt. www.pointfigure.dk/rookie.asp

Mvh
Peter

Fra : Peter

Dato : 15-11-08 18:52

"iSteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan bærer man sig ad med at lege lidt med aktiehandel?
> Handler man online gennem sin bank, eller på en børs?

Mit råd er at bruge et par år med mindre beløb, jeg brændte 89% af min
portefølje af før at det gik op for mig at jeg var Ludoman.
Hvis jeg havde kunne gøre det hele om igen så havde jeg fundet en rigtig god
og billig investeringsforening og så havde jeg haft alle mine penge endnu.