Plads omkring et poolbord.
Fra : Daniel

Dato : 19-10-07 12:14

Jeg prøver så småt at finde ud af om jeg kunne have plads til et poolbord
her i stuen, men er lidt i tvivl omkring hvor meget plads man egentligt skal
beregne fra bordets kanter, og ud af. Nogle der kan give nogle hjælpende
hits?

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 21-10-07 15:44

Daniel wrote:
> [...]
> poolbord her i stuen, men er lidt i tvivl omkring hvor meget plads man
> egentligt skal beregne fra bordets kanter, og ud af. Nogle der kan give

Prøv dig frem.
Gæt: 1,5 - 2 m til alle sider.

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Steen Suder

Dato : 21-10-07 19:27

Jørgen Rasmussen wrote:

> Prøv dig frem.
> Gæt: 1,5 - 2 m til alle sider.

Mit umiddelbare skøn er mindst en kø-længde fra ydersiden af bordet og til
nærmeste forhindring - gerne lidt mere. Så er der bandens og rammens
samlede bredde til at bruge til "tilløb" når man støder i værste tilfælde.

--
Steen Suder