Skærme
Fijala 3554
Ny skærm
Fra : Ukendt

Dato : 16-10-07 18:34

Hej, jeg søger en ny pc skærm, gerne en flad. Min gamle aoc spectrum 9gls 19
" er ikke til mere !
Men hvad betyder opdateringshastighed, milisekundter, opløsning osv ? Hvad
skal man gå efter, og hvad er et godt bud på en flot og god skærm, gerne fra
19" og maks 22" som skal bruges til spil, internet, film osv ??
For at sige det rent ud, aner jeg intet om de forsklillige, og søger gode
råd, og forslag. Jeg har prøvet at se gruppen efter ligende emner, men er ny
her, og kan ikke se poster ret langt tilbage
Jeg vil ofre omkring maks 2500 kr på den..

Mvh Lasse

Fra : Janus

Dato : 16-10-07 20:29

Lasse den 16-10-2007 19:34:

http://www.flatpanels.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-07 01:20

Kanont link Janus TAkker og bukker .. Nu vil jeg lige nærlæse den side
Tak

Lasse