Hvilken trådløs telefon skal jeg købe? - h~
Fra : Gedde

Dato : 15-09-07 23:57

Hej gruppe

Efter min gamle discount udgave af en trådløs fastnet telefon er gået død,
vil jeg nu spendere det nødvendige for at få den helt rigtige. Da jeg er
total blank på området håber jeg på lidt assistance herfra.

Jeg har følgende krav, som gerne skulle opfyldes.

1.. Det er kun nødvendigt med et handset.
2.. Der skal være nr. viser i handsettet.
3.. Der må gerne, men ikke et krav, være telefonsvarer på, så jeg slipper
for den faste udgift på 20 kr. til min udbyder.
4.. Den skal være forberedt til det der telefoni over internettet.
5.. Noget med at overføre vcard fra mobilen ville være fedt
6.. Gerne med headset så jeg kan vaske op samtidig med jeg taler
7.. Slutteligt skal kvalitet, brugervenlig, men ikke nødvendigvis
topdesign, være i orden.

Men der er sikkert mange flere features som jeg ville tage med, hvis jeg
vidste herom. - Altså sådan noget som bluetooth, adressebog, stemmestyring
mv.

Så giv mig gerne jeres bud på et lækkert produkt til en max pris på 1500
kr. - Det er vel muligt?

Håber rigtig meget I vil hjælpe