Motorola RAZR V3 mobil tlf, kan ikke finde~
Fra : Jama

Dato : 14-09-07 15:32

Er der nongen der har haft problemmer med overnævnte tlf og en alm Bluetooth
Doogle (foto overførsel) Duer en bilig USB Bluetooth lige så godt som de
lidt dyrere?
Har en Bærtbar "AcerTravelMate pentium 4" med en 2.20Mhz cpu. Her bruger
jeg en USB doogle Bluetooth "Trendnet TBW-101 UB" Med mine to andre m.tlf.
en Nokia og en Sony Erikson, som begge er 3. tlf. er der ingen problemmer,
med at hente foto etc. over til PCen, men min Motorola en "RAZR V3 mobil"
kan ikke finde Bluetooth dooglen, så der må jeg bruge kabel, for at overføre
foto etc. til min PC. Det skal nævnes, at der er PC Suite programmer til
alle tre tlf, men som sagt Motorolaen kan bare ikke finde Bluetoothen. Den
søger og søger når jeg åbner Motorolas menu, jeg går ind i forbindelse
/værktøj og Bluetooth og trykker på søg efter enheder, men den fortæller,
at blutooth forbindelse er optaget. Hvis jeg søger gennem ny tlf bliver den
bare ved med, at søge og søge intil den fortæller der ingen forbindelse er.
Jeg har taget kontakt med Motorola i Denmark, men her fik her en sluder for
slader med, at det nok var dooglen, der ikke kunne dektecte mobil tlf.selvom
alle andre og dyre tlf. sagtens kunne finde USB dooglen og overføre foto og
lign. Det lå ligesom i luften, at dooglen nok var for billig til en Motorola
m.tlf.? Derfor kunne den ikke finde den????
Mvh.Jama