Løb
Fra : iSteen

Dato : 04-10-07 07:25

Her til morgen opdagede jeg noget essentielt.
Man bør ikke løbe i et par underbukser, hvor elastikken er for slap

Fra : ks

Dato : 04-10-07 15:41

man bør ALDRIG løbe i underbukser - man bør som minimum have et par bukser
ud over

Har du ellers medvind med dit løbeprojekt?

PS! her p siden kan du se hvor langt du har løbet..... det er let at bruge -
bare plot dit postnummer ind og lav ruten på kortet.....
http://www.iform.dk/polopoly.jsp?d=1756&a=10447

mvh
Kenneth

Fra : iSteen

Dato : 05-10-07 12:24

ks <kenned@FJERNSPAMofir.dk> wrote:

> [...]
>
> PS! her p siden kan du se hvor langt du har løbet..... det er let at bruge -
> bare plot dit postnummer ind og lav ruten på kortet.....

Hej, og tak for linket.
Det går fremad med projektet - ikke altid lige så hurtigt som jeg håber,
men hellere tage det lidt med ro i starten, end at mase på, og blive
træt af det.
I morgen satser jeg på elastikken i underhylerne er lidt nyere, og jeg
husker selvfølgeligt at tage løbebukser på udover....eller risikerer jeg
måske en politianmeldelse