Hvad mener i om en investering i dette kon~
Fra : Martin

Dato : 19-09-07 11:45

Er det gas.... eller bør man springe på?

De har penge og reklamerer også i lokalradioerne så lidt seriøsitet er der
vel over det--- eller har jeg overset noget?

www.pokeraktie.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-09-07 16:00

Martin skrev den 19-09-2007 12:45:
> Er det gas.... eller bør man springe på?
>
> De har penge og reklamerer også i lokalradioerne så lidt seriøsitet er
> der vel over det--- eller har jeg overset noget?
>
> www.pokeraktie.dk

hehehe, smskviklaan.dk reklamerer også i lokalradioerne. Og de har
også masser af penge (de låner dem ud).
Men gør de to faktorer dem til seriøse?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Martin

Dato : 19-09-07 17:45

> hehehe, smskviklaan.dk reklamerer også i lokalradioerne. Og de har også
> masser af penge (de låner dem ud).
> Men gør de to faktorer dem til seriøse?

Det ved jeg ikke. Nu er det sådan set også to vidt forskellige foretagender.

Derfor tilspør jeg jer kloge ;)

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-09-07 21:57

Martin skrev den 19-09-2007 18:44:

> Det ved jeg ikke. Nu er det sådan set også to vidt forskellige
> foretagender.

Ja, det er to foretagender.

men det er var dine argumenter for deres seriøsitet som jeg stiller mig
tvivlende overfor.

Når de bedste/eneste argumenter man kan finde om virksomheden, at den at
reklamerer i lokalradioer og "har penge"......så rangerer virksomhedens
seriøsitet meget lavet for mig.

> Derfor tilspør jeg jer kloge ;)

Ok, så lad mig sige det mere direkte: there is no such thing as easy
money!

Kald mig bare risikoavers, men jeg vil holde fingrene fra den type
investering.

Fra : alexbo

Dato : 19-09-07 18:34

"Martin" <jadahva@hotmail.com> skrev

> De har penge og reklamerer også i lokalradioerne så lidt seriøsitet er der
> vel over det--- eller har jeg overset noget?

"First Game Union A/S er en investeringsforening"

De er åbenbart selv i tvivl om hvorvidt de skal kalde sig et aktieselskab
eller en investeringsforening.

De er formentlig bare en samling svindlere.

mvh
Alex Christensen