Minimælk i DDV?
Fra : Anja Hansen

Dato : 07-10-07 09:48

Hej gruppe

Jeg fulgte DDV programmet med stor success i 2000 (tabte 26 kg på 26 uger!).
I dette efterår kastede jeg mig så ud i det på egen hånd for at tabe de
overskydende graviditetskilo. Jeg har allerede tabt 9,5 kg på 8 uger, så det
går jo forrygende. (Også selv om jeg har holdt to weekender på 'pause').

MEN min DDV viden er jo nærmest forældet, jeg kan forstå at der er kommet
forbedringer i programmet. Måske jeg skulle melde mig ind igen for at få et
nyt hæfte, men jeg får nok ikke lov da jeg kun mangler 4-5 kg for at nå
idealvægten..Jeg er klar over at det er for omfattende at redegøre for alle
ændringer siden 2000 her, men jeg har alligevel 1 konkret spørgsmål:
minimælken er blevet opfundet siden jeg var på DDV sidtst, kan den indgå i
mælkerationen, og i så fald hvordan? Det kunne jo være nice med lidt cafe
latte ude i byen..

mvh Anja

Fra : Carsten Riis

Dato : 07-10-07 20:35

Anja Hansen skrev den 07-10-2007 10:48:
> [...]
> nyt hæfte, men jeg får nok ikke lov da jeg kun mangler 4-5 kg for at nå

Hvorfor ikke?

DDV er et privatforetagende, som vil betragte din tilmelding som ekstra
omsætning.
Det kan godt være, at du ikke har et langt behov, men hvorfor skulle
DDV-konsulenten sige nej tak til indmeldelsesgebyret + de par vejninger
du vælger at gå til.

Og Rigtig hjertelig tillykke med dit vægttab.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Anja Hansen

Dato : 07-10-07 21:03

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse
.. Måske jeg skulle melde mig ind igen for at få et

> Hvorfor ikke?

snip
fordi sidst jeg var medlem kan jeg huske de afviste folk der 'kun' skulle
tabe sig få kilo, med den begrundelse at de ikke kunne nå at 'lære'
programmet - og desuden kunne tabe de få kg på mange andre måder. Men måske
er mine 5 kg over idealvægten nok..

> Og Rigtig hjertelig tillykke med dit vægttab.

Jo tak, det er nu nemt nok for mig, DDV programmet passer fint til mig, jeg
tænker stort set ikke over det (og holder som sagt endda 'fri' indimellem).
Det vigtigste for mig er de procent ekstra tid og mentalt overskud det
kræver at få købt ind og spist ordentligt, så det har først kunnet lade sig
gøre nu efter mine tvillinger er blevet 1½ år. Til gengæld gør det
underværker endelig at have overskud til at gøre noget for sig selv )

mvh Anja