Diætist?
Fra : Stefanie

Dato : 17-09-07 19:57

Hey gruppe.
Jeg voervejer måske at gå til en diætist, men mon det er det rigtige.
Det jeg gerne vil opnå er at jeg kan sige det, det og det, kan jeg ikke
undvære i min madplan, det, det og det kan jeg godt undvære, derudover skal
der tages hensyn til det og det (samboende med andre kostvaner, tid til
indkøb, madlavning osv.)
Derudover vil jeg gerne have lavet en motionsplan som passer præcis til mig,
min tidsplan, min dårlige kondi osv.

Er det rigtigt at mig at gå til en diætist, eller hvad skal jeg gøre?

Venligst
Stefanie

Fra : Anders

Dato : 18-09-07 11:14

"Stefanie" <ingenmail@nejtak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig, min tidsplan, min dårlige kondi osv.
>
> Er det rigtigt at mig at gå til en diætist, eller hvad skal jeg gøre?

Det afhænger meget af de forbehold du stiller op. Det er svært at lave en
god kost og motionsplan, hvis der er for mange begrænsninger.
Hvis du har tiden, så læs evt. op på emnet, så du får en bedre ide om dine
forbehold er realistiske inden du investerer i en diætist. Eller måske du
kan skrive en mail til en diætist og høre om det er muligt at opsætte en
fornuftig kostplan ud fra de forudsætninger du stiller op. Subsidiært kan du
gå i lidt flere detaljer her og lade os vurdere, hvorvidt det er en god ide.
Det er svært med de oplysninger du har givet indtil videre.